دانلود myNetPCB 8.1 – نرم افزار طراحی مدارهای الکترونیکی

دانلود myNetPCB 8.1 - نرم افزار طراحی مدارهای الکترونیکی

 

دانلود myNetPCB

| نرم افزار طراحی مدارهای الکترونیکی |

 

myNetPCB 8.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی است که به کمک آن کاربر می‌تواند انواع مدارات ساده تا پیچیده الکترونیکی را در یک محیط زیبا و کاربرپسند طراحی و ترسیم نماید. با استفاده از این برنامه، شما به راحتی می‌توانید انواع کامپوننت‌های الکترونیکی را فراخوانی کنید و با استفاده از نمادهای شناخته شده در رشته برق الکترونیک، مدار مورد نظر خود را طراحی و از نتیجه آن خروجی بگیرید.

با این برنامه، شما به راحتی می‌توانید شماتیک مدارات الکترونیکی مورد نظر خودتان را با انواع نمادها طراحی کنید و به ده‌ها کامپوننت مختلف در این زمینه دسترسی داشته باشید. این برنامه، نصب و راه‌اندازی سریع و ساده‌ای دارد؛ حتی می‌توانید کل این مجموعه را بر روی فلش درایو خود کپی و در هرجا آن را به همراه داشته باشید. رابط گرافیکی این نرم افزار نیز تا حد امکان ساده طراحی شده تا متخصصین رشته برق الکترونیک به راحتی بتوانند کامپوننت‌های دلخواه خود را فراخوانی کرده و به آسانی به همه آن‌ها دسترسی داشته باشند. مجموعه المان‌های الکترونیکی این برنامه در دسته‌بندی‌های مختلفی گنجانده شده‌اند که این قطعات آماده طراحی می‌توان به ال‌سی‌دی، دیود، زمین، مقاومت، ترانزیستور، جامپر و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار myNetPCB را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار myNetPCB :

– امکان طراحی مدارات الکترونیکی

– قابلیت بهره‌گیری از انواع نمادها برای طراحی مدارها

– امکان طراحی بردهای مدار چاپی

– دارا بودن ده‌ها قطعه مختلف الکترونیکی برای طراحی مدارات ساده تا پیچیده

– امکان خروجی گرفتن در فرمت اکس‌ام‌ال (XML)

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

myNetPCB.cover1  300x174 - دانلود myNetPCB 8.1 - نرم افزار طراحی مدارهای الکترونیکی myNetPCB.cover2  300x174 - دانلود myNetPCB 8.1 - نرم افزار طراحی مدارهای الکترونیکی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.56 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR