دانلود LanguageTool 1.0.5 – دستیار هوشمند نگارش متن

دانلود LanguageTool 1.0.5 - دستیار هوشمند نگارش متن

 

دانلود LanguageTool

| دستیار هوشمند نگارش متن |

 

LanguageTool 1.0.5 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و مجهز برای کاربرانی است که نیاز به یک دستیار هوشمند برای نگارش متن هستند. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید متون مورد نظر خود برای نگاردش محیط‌های پردازش متن، مرورگرهای وب و … را با استایل و گرامر صحیح و بدون هرگونه غلط‌های املایی بنویسید. دستور زبان، ممکن است قواعدی سخت و پیچیده داشته و یادگیری آن برای همه ساده نباشد و این مورد در مورد تمامی زبان‌ها صدق می‌کند. مخصوصا اینکه شما در حال آموختن یک زبان جدید باشید. در چنین مواردی، نوشتن متون مختلف ممکن است برای شما با غلط‌های گرامری و یا املایی زیادی همراه باشد. در چنین مواردی، استفاده از یک دستیار هوشمند نگارش متن می‌تواند شما را از وجود اینگونه موارد در متن مطلع کند.

فرقی نمی‌کند که به زبان مادری و یا یک زبان در حال آموزش در ال تایپ یا نگارش متن باشید؛ زیرا که در هر دو حالت هیچ بعید نیست که در حین این کار، با ایرادات گرامری مواجه شوید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک نرم افزار رایگان و کاربردی را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که می‌تواند نگارش متون فاقد هرگونه خطای املایی و یا گرامری را برای شما فراهم کند. این نرم افزار در واقع یک دستیار هوشمند است که می‌توانید از امکانات آن در حین تایپ در محیط‌های ورد، اکسل و حتی مرورگرهای اینترنتی مختلف استفاده کنید و پیش از انتشار متن، از ساختار صحیح آن اطمینان حاصل کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار LanguageTool را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار LanguageTool :

– امکان چک کردن گرامر، املا و استایل نگارش

– امکان تشخیص سریع ایرادات نگارشی در متن

– سازگاری با محیط‌های مختلف تایپ و نگارش متن

– سازگاری با زبان‌های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و … (مجموعا 20 زبان)

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

LanguageTool.cover1  300x153 - دانلود LanguageTool 1.0.5 - دستیار هوشمند نگارش متن LanguageTool.cover2  300x186 - دانلود LanguageTool 1.0.5 - دستیار هوشمند نگارش متن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 147 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR