دانلود Alternate EXE Packer 2.500 – ساخت و استخراج فایل‌های EXE

دانلود Alternate EXE Packer 2.500 - ساخت و استخراج فایل‌های EXE

 

دانلود Alternate EXE Packer

| ساخت و استخراج فایل‌های EXE |

 

Alternate EXE Packer 2.500 نام یک اپلیکیشن جدید، رایگان و کاربردی است که می‌تواند فایل‌های EXE را پک یا آنپک کند. این برنامه با دارا بودن سطوح مختلف فشرده‌سازی، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید بسته‌های نصبی خود را برای کاهش دادن حجم، تا بالاترین حجم ممکن فشرده‌سازی کنید. این نرم افزار دارای یک کارکرد بسیار ساده و آسان است که از فایل‌های EXE/DLL پشتیبانی دارد. هدف از توسعه این نرم افزار، فراهم‌سازی راهی برای کاهش فضای ذخیره‌سازی بسته‌های نصبی در هارد درایو است.

این نرم افزار مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که کاربر با آن به راحتی می‌تواند به نیازهای خود دسترسی سریع پیدا کند. در محیط اصلی این برنامه، شما به سرعت می‌توانید فایل‌های EXE/DLL را فراخوانی کنید یا اینکه به طور مستقیم فایل را از طریق Drag & Drop به برنامه وارد نمایید. این نرم افزار همچنین از پردازش دسته‌ای هم پشتیبانی می‌کند؛ از این روی شما می‌توانید مجموعه‌ای از فایل‌های اجرایی یا نصبی را به صورت گروهی فراخوانی کنید. فشرده‌سازی فایل‌ها به صورت یکپارچه و تنه ابا یک کلیک ساده انجام می‌گیرد؛ کاربر می‌ـواند در ابتدا سطح فشرده‌سازی را انتخاب کند و در ادامه، خروجی مورد نظر را با یک کلیک تحویل بگیرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Alternate EXE Packer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Alternate EXE Packer :

– سازگاری کامل با فرمت‌های EXE/DLL

– قابلیت تعیین سطح فشرده‌سازی فایل‌ها

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

– امکان پک و آنپک کردن فایل‌های EXE/DLL

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Alternate EXE Packer.cover1  300x200 - دانلود Alternate EXE Packer 2.500 - ساخت و استخراج فایل‌های EXE Alternate EXE Packer.cover2  300x200 - دانلود Alternate EXE Packer 2.500 - ساخت و استخراج فایل‌های EXE

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.61 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR