دانلود Synfig Studio 1.4.1 x86/x64 – نرم افزار انیمیشن‌سازی 2 بعدی

دانلود Synfig Studio 1.4.1 x86/x64 - نرم افزار انیمیشن‌سازی 2 بعدی

 

دانلود Synfig Studio

| نرم افزار انیمیشن‌سازی 2 بعدی |

 

Synfig Studio 1.4.1 x86/x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه انیمیشن‌سازی 2 بعدی است که کاربر با استفاده از آن به راحتی می‌تواند انیمیشن‌های 2 بعدی را بسازد و پروژه خود را رندر کند و افکت‌هایی واقعی به آن‌ها بدهد. این برنامه به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید با استفاده از تصاویر گرافیکی بیتمپ و رندر انیمیشن‌های مورد نظر خود را بسازید و از تجربه جدید خود در این زمینه لذت ببرید.

این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید در تب‌هایی مجزا از هم، چندین پروژه را در کنار هم باز کنید و به شکل همزمان بر روی آن‌ها کار کنید. با این نرم افزار شما می‌توانید خلاقیت خود را به شکلی واقعی به نمایش بگذارید و انیمیشن‌هایی چشم‌نواز و زیبا را به مرحله تولید برسانید. اگر که با نرم افزارهای گرافیکی آشنایی نسبی داشته باشید، احتمالا به خوبی با قابلیت کار به صورت لایه لایه بر روی طرح‌ها آشنا هستید. این نرم افزار هم به طور کامل از طراحی لایه لایه پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند کارهای هنری خود را با انعطاف بسیار طراحی کند و با تغییرات، آن را به مدل دلخواه خود نزدیک کند. از این برنامه شما می‌توانید برای ساخت انیمیشن‌های 2 بعدی، کلیپ‌های تبلیغاتی، انیمیشن‌های کوتاه و … استفاده کنید و نهایتا از آن‌ها در فرمت دلخواه خود خروجی بگیرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Synfig Studio را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Synfig Studio :

– امکان کار بر روی انیمیشن‌ها به صورت لایه لایه

– پشتیبانی از لایه‌هایی از نوع گردینت، فیلترها و …

– قابلیت ساخت انیمیشن‌ با تصاویر بیتمپ و یا وکتور

– دارا بودن ده‌ها المنت از پیش آماده شده برای استفاده در طرح‌ها

– پشتیبانی از امکان به‌کارگیری صدا در ساخت انیمیشن‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Synfig Studio.cover1  300x187 - دانلود Synfig Studio 1.4.1 x86/x64 - نرم افزار انیمیشن‌سازی 2 بعدی Synfig Studio.cover2  300x187 - دانلود Synfig Studio 1.4.1 x86/x64 - نرم افزار انیمیشن‌سازی 2 بعدی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 110 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR