دانلود Easy2Boot USB 2.12 Final – نصب سیستم عامل با فلش مموری

دانلود Easy2Boot USB 1.77 Final - نصب سیستم عامل با فلش مموری

 

دانلود Easy2Boot USB

| نرم افزار نصب سیستم عامل با فلش مموری |

 

Easy2Boot USB 2.12 Final روشی جدید و بسیار ساده به منظور نصب انواع سیستم عامل به کمک فلش مموری است. امروزه دیگر شیوه قدیمی نصب ویندوز یا لینوکس به کمک دیسک های CD/DVD کم کم رو به فراموشی هستند و به جای آن ، کاربران از رایت ایمیج های ISO بر روی فلش دیسک ها استفاده می کنند. با توجه به سرعت بسیار بالاتر این روش ، می توان در زمانی کوتاه تر ، سیستم عامل مورد نظر را بر روی کامپیوتر نصب نمود. یکی از ویژگی هایی که موجب تمایز Easy2Boot USB با سایر نرم افزارها شده ، امکان بوتیبل کردن چندین سیستم عامل به طور همزمان در یک فلش مموری است. بدین ترتیب شما می توانید همواره یک فلش مموری با قابلیت بوت کردن انواع سیستم عامل ها به همراه داشته باشید تا در هر زمان بتوانید سیستم عامل مورد نظر خود را نصب کنید.

نرم افزار Easy2Boot USB به شما این امکان را می دهد که سریعا فایل ISO سیستم عامل خود را بر روی فلش مموری بوتیبل کرده و آن را بر روی کامپیوتر مورد نظرتان نصب کنید ، برخلاف نرم افزارهای XBOOT یا YUMI ، در Easy2Boot USB شما نیازی به آپدیت مداوم نرم افزار برای پشتیبانی از توزیع های مختلف لینوکس ندارید. به کمک این نرم افزار شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن انواع توزیع های لینوکس و سیستم عامل های Windows Vista/7/8/10 را بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Easy2Boot USB را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Easy2Boot USB :

– امکان بوتیبل کردن فلش دیسک با استفاده از ایمیج های ISO

– پشتیبانی از قابلیت مولتی بوت

– دارا بودن کارکرد آسان

– پشتیبانی از توزیع های مختلف لینوکس اوبونتو ، دبیان ، کالی و … و همچنین انواع سیستم عامل های مایکروسافت ویندوز

 

نکته :

فایل اول به همراه درایورهای DPMS و متناسب با نصب سیستم عامل ویندوز XP بر روی هارد دیسک های SATA\RAID\SCSI است. (فایل پیشنهادی برای نصب Windows XP x86 از ایمیج های ISO

فایل دوم فاقد درایورهای DPMS می باشد. بدین ترتیب با استفاده از این فایل ، می توانید ویندوز XP را تنها بر روی سیستم های IDE نصب کنید.

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 32 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR