دانلود Screen Translator 3.1.0 x86/x64 – نرم افزار ترجمه متون روی صفحه در ویندوز

دانلود Screen Translator 3.1.0 x86/x64 - نرم افزار ترجمه متون روی صفحه در ویندوز

 

دانلود Screen Translator

| نرم افزار ترجمه متون روی صفحه در ویندوز |

 

Screen Translator 3.1.0 x86/x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند است که کاربر با استفاده از آن به راحتی می‌تواند متون موجود بر روی هر پنجره‌ای در محیط ویندوز را ترجمه کند. همانطور که می‌دانید، بسیاری از موتورهای ترجمه متن به عنوان ورودی، متن می‌پذیرند. این بدان معناست که شما باید حتما نسخه متنی عبارت مورد نظر خود برای ترجمه را به این سرویس‌ها بدهید تا ترجمه آن در اختیارتان قرار گیرد. اما گاها پیش می‌آید که متون مورد نظر کاربر قابل انتخاب نیست؛ به عنوان مثال از جمله این متون می‌توان به انواع متن‌ها در تصاویر گرافیکی و یا متون موجود در پنجره‌های مختلف در ویندوز اشاره کرد.

در اینگونه مواقع، اگر متن مورد نظر کاربر طولانی باشد، تایپ کردن دستی آن کاری دشوار و زمان‌بر به شمار خواهد رفت. در صورتی که شما هم می‌خواهید متنی مشابه را در محیط ویندوز ترجمه کنید، ما برایتان یک سرویس قدرتمند ترجمه متن را سراغ داریم که می‌تواند عبارات و کلمات مورد نظر شما برای ترجمه شدن را از روی عکس‌ها تشخیص دهد و سپس ترجمه آن را به انجام برساند. این تکنولوژی که عموما با نام OCR شناخته می‌شود، به طور کامل با موتور مترجم متن این نرم افزار یکپارچه‌سازی شده و شما می‌توانید تنها با چند کلیک ساده به ترجمه متون دلخواه خود برسید. هم اکنون می توانید نرم افزار Screen Translator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Screen Translator :

– سازگاری کامل تکنولوژی OCR با انواع مختلف زبان‌ها

– امکان اجرای عمل تشخیص متن از روی تصویر با کلیدهای میانبر

– امکان دسترسی سریع به آخرین متون و عبارات ترجمه شده

– قابلیت تشخیص انواع متن از روی تصویر، پنجره‌ها و … در ویندوز

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Screen Translator.cover1  300x139 - دانلود Screen Translator 3.1.0 x86/x64 - نرم افزار ترجمه متون روی صفحه در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 100 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR