دانلود Imagenomic Noiseware 6.0.2 Build 6023 – حذف نویز تصاویر

دانلود Imagenomic Noiseware 6.0.2 Build 6023 - حذف نویز تصاویر

 

دانلود Imagenomic Noiseware

| حذف نویز تصاویر |

 

Imagenomic Noiseware 6.0.2 Build 6023 نام یک پلاگین جدید و کاربردی برای ادوبی فتوشاپ است که به کمک آن، کاربر می‌تواند نویز تصاویر دیجیتالی را از بین ببرد. این نرم افزار به طور خاص برای کاهش دادن نویز تصاویر دیجیتالی و یا عکس‌های اسکن شده طراحی شده و به شما امکانی می‌دهد که بتوانید با چند کلیک ساده، به نتایجی فوق‌العاده دست پیدا کنید. همانطور که می‌دانیم، تصاویر دیجیتالی ممکن است بنا بر دلایل مختلف دارای نویز باشند و این موضوع، کیفیت اصلی عکس را تحت تاثیر قرار دهد. در تصاویر اسکن شده، نویز‌ها می‌توانند به دلیل مشکلات سخت‌افزاری در دستگاه اسکن، اشتباهات در درجه‌بندی رنگ، نقص در حسگر تصویر و یا نویزهای محیطی نظیر گرد و غبار و خطوط موجود در محیط ایجاد شوند. همچنین، در تصاویر عکاسی شده نیز ممکن است نویز‌های ناشی از حسگر تصویر، نویز نوری (عکس‌های با نور کم)، نویز حرارتی (نویز‌های ناشی از گرمای محیط) و یا نویز‌های ناشی از فشرده‌سازی تصویر (با فشرده‌سازی با کیفیت پایین) باعث افت کیفیت تصویر شوند.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که به طور خاص برای حذف نویز تصاویر در محیط ادوبی فتوشاپ طراحی شده و قادر است این کار را به بهترین شکل ممکن بر روی تصاویر شما به اجرا درآورد. برای حذف نویز‌ها از تصاویر دیجیتالی، نرم‌افزارهای حذف نویز مختلفی در دسترس قرار دارد. این نرم‌افزارها بر اساس الگوریتم‌های پیشرفته، فیلترهای مختلف و روش‌های پردازش تصویر، نویز‌ها را تشخیص می‌دهند و سعی می‌کنند آن‌ها را حذف یا کاهش دهند. پلاگین جدیدی که در اینجا خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید در محیط فتوشاپ، انواع نویزهای موجود در عکس‌ها را پاک کنید و نتیجه‌ای فوق‌العاده را در پایان داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Imagenomic Noiseware را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Imagenomic Noiseware :

– امکان حذف حرفه‌ای و دقیق نویزها از تصاویر

– بالا بردن کیفیت تصاویر دیجیتالی و یا عکس‌های اسکن شده

– امکان تشخیص رنگ و به‌سازی کیفیت کلی عکس در قسمت‌های مختلف

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

– سازگاری با Adobe Photoshop 2022-2024

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Imagenomic Noiseware.cover1  300x300 - دانلود Imagenomic Noiseware 6.0.2 Build 6023 - حذف نویز تصاویر Imagenomic Noiseware.cover2  300x300 - دانلود Imagenomic Noiseware 6.0.2 Build 6023 - حذف نویز تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.43 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR