دانلود ConvertAll 1.0.1 – نرم افزار تبدیل واحدهای اندازه‌گیری به همدیگر

دانلود ConvertAll 1.0.1 - نرم افزار تبدیل واحدهای اندازه‌گیری به همدیگر

 

دانلود ConvertAll

| نرم افزار تبدیل واحدهای اندازه‌گیری به همدیگر |

 

ConvertAll 1.0.1 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید است ه به کمک آن کاربر می‌تواند واحدهای اندازه‌گیری را با هرترکیبی به همدیگر تبدیل کند. این نرم افزار، یک ابزار سبک و کاربردی است که با دارا بودن یک اینترفیس ساده و کاربرپسند، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید هر نوع فرمتی را چه مرتبط و چه نامرتبط به همدیگر تبدیل نمایید. اگر که در حوزه‌های علمی یا مهندسی فعال هستید، احتمالا از اهمیت تبدیل واحدها به همدیگر اطلاع دارید. خصوصا آنکه بخواهید دو واحد از زمینه‌هایی نامرتبط به هم را تبدیل کنید. هرچند که می‌توان همیشه ضریب تبدیل واحدها را نسبت به هم در ذهن‌مان داشته باشیم؛ ولی همچنان برخی تبدیل‌ها ممکن است پیچیدگی‌هایی را به همراه داشته باشند که در این شرایط باید از ابزارهای تبدیل واحد استفاده کرد.

نرم افزاری که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، ابزاری است ساده و رایگان که به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید واحدها را بسته به نیاز خود به هر نوع واحد دیگری تبدیل کنید. این نرم افزار دارای یک پنجره تنظیمات به‌خصوص است که شما به کمک آن می‌توانید تعاریف اولیه خود از واحدها را ایجاد و ضرایب و همچنین نرخ اعشار هریک را نیز تعریف کنید. این نرم افزار در زمینه‌ی تبدیل هرنوع واحد مورد نظر برای شما بهترین گزینه خواهد بود که می‌توانید آن را در زمینه‌های مختلف علمی، آموزشی، مهندسی و … مورد استفاده قرار دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ConvertAll را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ConvertAll :

– پشتیبانی از انواع واحدهای رایج و امکان تعریف واحدهای شخصی کاربر

– امکان تعریف انواع واحد و ضرایب تبدیل (اعداد صحیح / اعشاری)

– قابلیت جستجو و فیلتر واحدها

– پشتیبانی از تعداد 400 واحد مختلف اندازه‌گیری دما، وزن، طول و …

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ConvertAll1 300x261 - دانلود ConvertAll 1.0.1 - نرم افزار تبدیل واحدهای اندازه‌گیری به همدیگر ConvertAll2 300x261 - دانلود ConvertAll 1.0.1 - نرم افزار تبدیل واحدهای اندازه‌گیری به همدیگر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR