دانلود Notepads 1.5.0.0 – جایگزین ساده و کاربردی برای نوت پد ویندوز

دانلود Notepads 1.5.0.0 - جایگزین ساده و کاربردی برای نوت پد ویندوز

 

دانلود Notepads

| جایگزین ساده و کاربردی برای نوت پد ویندوز |

 

Notepads 1.5.0.0 نام یک جایگزین جدید، کاربردی و مفید برای نوت پد ویندوز است. نوت‌پد یک برنامه پیش‌فرض در ویندوز است که برای ویرایش متن‌ها و انجام کارهای ساده متنی استفاده می‌شود. این برنامه قابلیت‌های ساده‌ای مانند نوشتن و ویرایش متون را دارد و همچنین قادر به ایجاد فایل‌های متنی با فرمت‌های مختلف مانند TXT/RTF می‌باشد. از طریق نوت‌پد همچنین می‌توان به صورت سریع ویرایش فایل‌های کوچک HTML نیز انجام داد. به عنوان مثال، بسیاری از کاربران اولین کدهای برنامه‌نویسی خود را احتمالا در نوت‌پد نوشته و در ادامه اجرا کرده‌اند. بنابراین می‌توان گفت که نوت‌پد به عنوان عضو قدیمی و جدانشدنی ویندوز، کاربران فعال بسیار زیادی دارد.

مزیت‌های نوت‌پد از سادگی و سرعت کارایی آن نشأت می‌گیرد. اما این برنامه قابلیت‌های پیشرفته‌تری که در ویرایشگرهای متن حرفه‌ای وجود دارد مانند ویرایش کد منبع، هایلایت کردن سینتکس، امکان تغییر استایل متن و تنظیمات فراتر از یک نرم‌افزار ساده‌ی متنی را ندارد. اگر که به دنبال یک جایگزین قوی برای نوت پد هستید، پیشنهاد می‌کنیم این ابزار کاربردی را از دست ندهید. نوت پدز در واقع یک جایگزین برای Notepad ویندوز است که قابلیت باز کردن داکیومنت‌های متنی در قالب تب‌های مجزا از هم را دارد و با محیط تیره‌ی خود، همین حالا توانسته طرفداران بسیار زیادی را جذب خود کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Notepads را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Notepads :

– دارا بودن محیط گرافیکی به‌روز شده و زیبا

– کارکرد بسیار ساده و سریع

– پشتیبانی از دست‌خط کاربر با قلم مخصوص

– امکان باز کردن فایل متنی در قالب تب‌های مجزا از هم

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Notepads.cover1  300x229 - دانلود Notepads 1.5.0.0 - جایگزین ساده و کاربردی برای نوت پد ویندوز Notepads.cover2  300x229 - دانلود Notepads 1.5.0.0 - جایگزین ساده و کاربردی برای نوت پد ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 30.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR