دانلود بازی Death Point 2.11 – نقطه مرگ برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Death Point 2.11 - نقطه مرگ برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Death Point برای اندروید

| بازی نقطه مرگ برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Death Point 2.11 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ورزشی از استودیوی بازی سازی Rollins Sonelay است. بازی کامپیوتری جدید و سرگرم‌کننده نقطه مرگ، یک شبیه‌سازی اکشن از نمای بالا است که شما در آن به عنوان شخصیتی ایفای نقش می‌کنید که برای زنده ماندن در محیط اطراف خود تلاش می‌کند. در روایت داستانی بازی آمده که در پی یک رویداد آخرالزمانی، تنها دو فرد نفر باقی مانده‌اند که یکی از آن‌ها شما و دیگری همکار شماست. آغاز بازی را با به هوش آمدن در یک محیط ناشناخته شروع خواهید کرد. طولی نخواهد کشید که متوجه زندانی شدن همکارتان از سوی دشمنان می‌شوید. اکنون وقت آن است که خود را برای گرفتن انتقام آماده کرده و ماموریت‌های بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

دشمنان مختلفی در این بازی پیش روی شما قرار می‌گیرند که از جمله آن‌ها می‌توان به موجوداتی تحت عنوان “زامبی” اشاره کرد! با توجه به رویکرد آن‌ها در برابر شما و دیگر بازماندگان، همواره لازم است که به صورت آهسته و مخفیانه از محیط‌ها عبور کرده و با اتخاذ تصمیماتی درست، تاکتیک منحصر به فردی را در مواجهه با خطرات از خود نشان دهید. در نهایت باید این نکته را نیز اضافه کرد که امکان دسترسی به انواع مختلف سلاح‌ها در این بازی، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید شانس بیشتری را برای زنده ماندن در دنیای نقطه مرگ داشته باشید. هم اکنون می توانید بازی Death Point را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Death Point :

– دارا بودن سبک اکشن از نمای بالا

– امکان ایفای نقش در 10 ماموریت مختلف و جذاب

– دارا بودن گیم‌پلی 12 ساعته

– امکان بازی با گیم‌پد و دسته مخصوص

– گرافیک بسیار عالی و چشم‌نواز

– امکان استفاده از ده‌ها اسلحه مختلف

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Death Point1 150x84 - دانلود بازی Death Point 2.11 - نقطه مرگ برای اندروید + نسخه بی نهایت Death Point2 150x84 - دانلود بازی Death Point 2.11 - نقطه مرگ برای اندروید + نسخه بی نهایت Death Point3 150x84 - دانلود بازی Death Point 2.11 - نقطه مرگ برای اندروید + نسخه بی نهایت Death Point4 150x84 - دانلود بازی Death Point 2.11 - نقطه مرگ برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 682 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR