دانلود Bootzilla 5.3.0 – حل مشکلات ناشی از وجود ابزارهای جاسوسی در سیستم

دانلود Bootzilla 5.3.0 - حل مشکلات ناشی از وجود ابزارهای جاسوسی در سیستم

 

دانلود Bootzilla

| حل مشکلات ناشی از وجود ابزارهای جاسوسی در سیستم |

 

Bootzilla 5.3.0 نام یک ابزار ترمیم و بهینه‌ساز سیستم است که عمده کاربران قدیمی کامپیوتر آن را به عنوان یک راهکار حرفه‌ای برای حل مشکلات سخت افزاری هارد دیسک و رم می‌شناسند. از آنجا که وجود یک ابزار جاسوسی در سیستم می‌تواند تبعات جبران‌ناپذیری را در جهت امنیت اطلاعات داشته باشد، همواره کاربران با این نگرانی مواجهند که پس از پاک‌سازی این بدافزارها، چه اقداماتی برای بهبود عملکرد سیستم و تضمین کیفیت آن نیاز است؟ ابزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید مشکلات ناشی از وجود ابزارهای جاسوسی و ویروس‌های رایانه‌ای در سیستم را برطرف کرده و وضعیت سیستم را به حالت سابق (پایدار) بازگردانید.

پروژه نرم افزار بوت‌زیلا، قدمتی دراز و طلانی مدت در دنیای رایانه دارد. این ابزار قدرتمند، اخیرا بروزرسانی تازه‌ای را دریافت کرده که موجب تثبیت عملکرد آن برای از بین بردن مشکلات باقی مانده در سیستم بر اثر فعالیت ابزارها و ویروس‌های مخرب است. از آنجا که این محصول نرم افزاری را از طریق بوت بر روی فلش مموری می‌توان اجرا کرد، باید آن را به عنوان یک دیسک نجات حرفه‌ای در زمینه ترمیم ایرادات نرم افزار و سخت افزار سیستم به شمار آورد. کرش کردن سیستم بر اثر مشکلات موجود در هارد دیسک و رم، از جمله اصلی‌ترین کارکردهای این نرم افزار به شمار می‌آیند که با بهره‌گیری از آن می‌توانید یک بار برای همیشه به تمامی مشکلات مشابه با آن در سیستم خاتمه دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Bootzilla را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Bootzilla :

– دارا بودن ده‌ها ابزار کاربردی و مفید برای ترمیم ایرادات سیستم

– از بین بردن مشکلات و ردپای برجای مانده از ویروس‌ها، بدافزارها و …

– توانایی بهبود و ترمیم عملکرد هارد دیسک و حافظه رم

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Bootzilla.cover1  300x219 - دانلود Bootzilla 5.3.0 - حل مشکلات ناشی از وجود ابزارهای جاسوسی در سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 136 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR