دانلود Filedime 0.30.0 – جایگزین جدید و کاربردی برای ویندوز اکسپلورر

دانلود Filedime 0.30.0 - جایگزین جدید و کاربردی برای ویندوز اکسپلورر

 

دانلود Filedime

| جایگزین جدید و کاربردی برای ویندوز اکسپلورر |

 

Filedime 0.30.0 نام یک فایل منیجر جدید، متن‌باز و کاربردی برای ویندوز است که می‌توانید از آن به عنوان جایگزین ویندوز اکسپلورر استفاده کنید. همانطور که می‌دانید، Windows Explorer به عنوان ابزار پیش‌فرض موجود در ویندوز برای کار با فایل و فولدرها کاربرد بسیار زیادی در استفاده‌ی روزمره‌ی ما دارد. با استفاده از این ابزار، ما می‌توانیم در بین فایل‌ها جابه‌جا شده و به جستجوی آن‌ها بپردازیم و یا اینکه اقدامات مختلف همچون کپی، جابه‌جایی، تغییر نام، حذف و … را با آن انجام دهیم. در این مطلب، یک ابزار جایگزین را برای مجموعه‌ی این کارها آماده کرده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را از طریق یک ابزار جایگزین و پرامکانات انجام دهید.

این برنامه یک ابزار کم‌حجم و متن‌باز است که به شکل رایگان توسعه یافته و کاربران می‌توانند بدون هیچ محدودیتی برای انجام کارهای خود از آن استفاده کنند. این فایل منیجر یکی از جدیدترین گزینه‌های موجود برای کار با فایل و فولدرها و همینطور مدیریت دیتا است که می‌تواند انجام این دست از کارها را برای شما ساده‌تر کند. از مهم‌ترین امکانات این ابزار می‌توان به توانایی جستجو در میان فایل و فولدرها با سرعت مطلوب، امکان دسترسی به انواع فایل و پوشه‌ها در درایوهای مختلف سیتسم و همینطور امکان کپی، انتقال، حذف، تغییر نام و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Filedime را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Filedime :

– امکان باز کردن پوشه‌ها در پنجره‌های مجزا

– پشتیبانی از تب (مشابه مرورگرهای اینترنتی)

– قابلیت جستجو با سرعت مطلوب

– امکان مرتب‌سازی بر حسب نیاز

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Filedime.cover1  300x236 - دانلود Filedime 0.30.0 - جایگزین جدید و کاربردی برای ویندوز اکسپلورر Filedime.cover2  300x236 - دانلود Filedime 0.30.0 - جایگزین جدید و کاربردی برای ویندوز اکسپلورر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.62 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR