دانلود CueTimer 2.3.0.9 – تایمر زیبا و کاربردی برای رویدادها

دانلود CueTimer 2.3.0.9 - تایمر زیبا و کاربردی برای رویدادها

 

دانلود CueTimer

| تایمر زیبا و کاربردی برای رویدادها |

 

CueTimer 2.3.0.9 نام یک ابزار جدید، مفید و کاربردی به منظور مدیریت و کنترل پخش صداها در سیستم است. این برنامه در واقع یک تایمر مفید و بسیار کاربردی برای سیستم است که می‌توانید در آن یک لیست از تایمرها را تعریف و با استفاده از شرتکات‌ها و تریگرهای مختلف، در حین اجرای زنده در HDMI, NDI, Internet از آن استفاده کنید. این نرم افزار بیشتر مناسب برای افرادی است که در حوزه سخنرانی در جلسات زنده، کلاس‌های آموزشی آنلاین و … فعالیت دارند و می‌خواهند بدون وقفه، زمان خود را مدیریت کرده و در طول رویداد و یا پخش، بهترین تجربه را برای مخاطبان فراهم کنند.

این نرم افزار با دارا بودن یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند، امکانی را فراهم می‌کند که اپراتورها بتوانند به سادگی فرآیند اجرا را مدیریت کنند. در کنار این، امکانی هم در ابزار فوق گنجانده شده که بتوانید از طریق شبکه‌ی محلی، کنترل از راه دور را نیز در دسترس داشته باشید. این نرم افزار یک ثانیه‌شمار معکوس را نیز دارد که می‌توانید ظاهر آن را شخصی‌سازی کرده و ضمن ارتباط آن با مانیتور دوم، در حین اجرا از این امکان نیز بهره ببرید. از این ابزار می‌توان در رویدادهای زنده برای مدیریت هرچه بهتر زمان اجرا نهایت استفاده را برد که امیدواریم برای شما عزیزان مفید واقع گردد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار CueTimer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار CueTimer :

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان برای اپراتور

– امکان تعریف تایمرهای مختلف و ویرایش آن‌ها در حین پخش زنده

– امکان نمایش ثانیه‌شمار مخصوص با قابلیت شخصی‌سازی ظاهر آن

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CueTimer.cover1  300x169 - دانلود CueTimer 2.3.0.9 - تایمر زیبا و کاربردی برای رویدادها CueTimer.cover2  300x191 - دانلود CueTimer 2.3.0.9 - تایمر زیبا و کاربردی برای رویدادها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.79 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR