دانلود Comfort Keys Pro 9.3 – نرم افزار ساخت کلیدهای ترکیبی (میانبر)

دانلود Comfort Keys Pro 9.3 - نرم افزار ساخت کلیدهای ترکیبی (میانبر)

 

دانلود Comfort Keys Pro

| نرم افزار ساخت کلیدهای ترکیبی (میانبر) |

 

Comfort Keys Pro 9.3 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی است که کاربر به کمک آن می‌تواند کلیدهای ترکیبی و میانبر را متناسب با نیاز خود تعریف کند و در حین کار با سیستم، آن‌ها را برای سهولت انجام امور خود مورد استفاده قرار دهد. از این برنامه می‌توانید برای تعریف کلیدهای میانبر جهت اجرا کردن اپلیکیشن‌ها، چسباندن متن و دیگر امکانات کاربردی نظیر آن استفاده کنید. با وجود اینکه میزکار ویندوز فضای کافی برای دسترسی به شرتکات‌های مختلف را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، اما باز هم برخی کاربران ترجیح می‌دهند صرفا با فشردن یک کلید بر روی کیبورد، اپلیکیشن‌ها را به اجرا درآورند.

تایپ کردن متعدد در قسمت‌های مختلف را متوقف کنید. دیگر احتیاجی نیست که منوهای مختلف را بالا و پایین کنید تا اپلیکیشن و یا صفحه وب دلخواه خود را اجرا کنید؛ زیرا که با استفاده از این ابزار کاربردی بسیاری از اقدامات پرتکرار را می‌توانید به صورت خودکار به اجرا درآورید. خصوصیت مهم این نرم افزار، مجهز بودن به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که بدون نیاز به کدنویسی بتوانید انواع مختلف کلیدهای میانبر را در آن تعریف و از امکانات آن به بهترین شکل استفاده کنید. با این ابزار کاربری، شما می‌توانید کارهای عادی و پرتکرار خود را به صورت خودکار به اجرا درآورید و از این قابلیت در مرورگهای وب، تایپ کردن متون مورد نظر، دسترسی به اپلیکیشن‌ها و … استفاده نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار Comfort Keys Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Comfort Keys Pro :

– امکان باز کردن صفحات وب و اجرای اپلیکیشن‌ها تنها با یک کلیک

– قابلیت پر کردن فرم‌ها با متون از پیش تعریف شده و آماده

– امکان ضبط کردن ترکیب کلیک‌ها جهت اجرای خودکار اقدامات در ویندوز

– دارا بودن امکانات گسترده در زمینه مدیریت کلیدهای ترکیبی و میانبر

– دارا بودن نمای شبیه‌سازی شده کیبورد به صورت گرافیکی

– دارا بودن ابزار کلیپ برد منیجر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Comfort Keys Pro.cover1  300x208 - دانلود Comfort Keys Pro 9.3 - نرم افزار ساخت کلیدهای ترکیبی (میانبر) Comfort Keys Pro.cover2  300x208 - دانلود Comfort Keys Pro 9.3 - نرم افزار ساخت کلیدهای ترکیبی (میانبر)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.88 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR