دانلود بازی CATS Crash Arena Turbo Stars 2.41.0 – نبرد ربات ها برای اندروید

دانلود بازی CATS Crash Arena Turbo Stars 2.4 - نبرد ربات ها برای اندروید

 

دانلود بازی CATS Crash Arena Turbo Stars برای اندروید

| بازی نبرد ربات ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

CATS Crash Arena Turbo Stars 2.41.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن می‌باشد که به تازگی از سوی کمپانی ZeptoLab برای گیمرهای اندرویدی عرضه شده است. ربات جنگی خود را طراحی و از از ابتدا بسازید و با آن به نبرد با سایر جنگجویان بشتابید! بازی جدید نبرد ربات‌ها، از سوی توسعه‌دهندگان عناوین محبوبی همچون Cut the Rope و King of Thieves عرضه شده که نبردهایی مدرن و بسیار جذاب از ربات‌های جنگنده را برایتان به تصویر می‌کشد.

مبارزات شما در این بازی، به کمک ربات‌های جنگی صورت می‌گیرد. این ربات‌ها به دست خودتان طراحی می‌شوندغ بدین صورت که شما می‌توانید تمامی ابزارها و تجهیزات مورد نیاز برای شرکت در یک نبرد نفس‌گیر را در ربات‌ها به کار می‌گیرید و سپس به تماشای این نبرد جذاب می‌نشینید. هم اکنون می توانید بازی CATS Crash Arena Turbo Stars را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی CATS Crash Arena Turbo Stars :

– امکان شرکت در طراحی و مهندسی ساخت ربات‌های جنگجو

– قابلیت نقش‌آفرینی در قالب یک گربه خیابانی و خنده‌دار

– امکان دسترسی به ده‌ها سلاح و تجهیزات مختلف جنگی

– امکان ایجاد یک باند شرور و حکم‌رانی بر خیابان‌ها

– قابلیت نبرد با سایر رقبا و کسب مقام‌های قهرمانی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

CATS Crash Arena Turbo Stars1 150x84 - دانلود بازی CATS Crash Arena Turbo Stars 2.41.0 - نبرد ربات ها برای اندروید CATS Crash Arena Turbo Stars2 150x84 - دانلود بازی CATS Crash Arena Turbo Stars 2.41.0 - نبرد ربات ها برای اندروید CATS Crash Arena Turbo Stars3 150x84 - دانلود بازی CATS Crash Arena Turbo Stars 2.41.0 - نبرد ربات ها برای اندروید CATS Crash Arena Turbo Stars4 150x84 - دانلود بازی CATS Crash Arena Turbo Stars 2.41.0 - نبرد ربات ها برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 133 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR