دانلود SILKYPIX RAW Converter 1.0.6.0 – مبدل فرمت RAW

دانلود SILKYPIX RAW Converter 1.0.6.0 - مبدل فرمت RAW

 

دانلود SILKYPIX RAW Converter

| مبدل فرمت RAW |

 

SILKYPIX RAW Converter 1.0.6.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و قدرتمند برای تبدیل فرمت راو (RAW) است که به عکاسان اجازه می‌دهد تا بتوانند تصاویر خود را به فرمت‌هایی کم‌حجم و پرکاربردتر مثل DNG, TIFF, JPG و … تبدیل کنند. فرمت RAW یکی از فرمت‌های تصویری است که در دوربین‌های دیجیتال استفاده می‌شود. این فرمت تصاویر را بدون هیچگونه فشرده سازی و پردازش اولیه ذخیره می‌کند و تمام اطلاعات رنگی و تصویری را فرمت راو ذخیره می‌کند. امروزه بسیاری از دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای از این فرمت برای ثبت تصاویر پرجزئیات خود استفاده می‌کنند تا عکاسان بتوانند تمامی جزئیات مدنظر خود از تصاویر ثبت شده را در اختیار داشته و در صورت نیاز، بر روی آن پردازش انجام دهند. فرمت راو به صورت دقیق و بدون هیچ گونه پردازش تصویر ثبت شده را ذخیره می‌کند و تمام اطلاعاتی که توسط سنسور دوربین دریافت می‌شود را در خود نگه می‌دارد.

فرمت RAW امکان ثبت تصویر بدون فشرده سازی و بدون از دست دادن اطلاعات کیفیت تصویر را در دسترس قرار می‌دهد؛ این ویژگی به عکاس اجازه می‌دهد که برای ادیت تصاویر خود، بهترین تنظیمات را اعمال کند و از کیفیت بالای تصویر نهایت استفاده را داشته باشد. اگر که شما نیز از عکاسان حرفه‌ای دوربین‌های دیجیتال هستید، احتمالا به خوبی فرمت راو را می‌شناسید و بارها با آن سر و کار داشته باشید. در این مطلب، ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید تصاویر خود با فرمت راو را به تصاویری با فرمت‌های رایج تبدیل کرده و آن‌ها را به آسانی با دیگران به اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار SILKYPIX RAW Converter را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار SILKYPIX RAW Converter :

– امکان تبدیل فرمت راو به دیگر فرمت‌های رایج گرافیکی نظیر DNG, TIFF, JPG و …

– امکان حفظ کیفیت اصلی تصاویر در حین فرآیند تبدیل

– قابلیت پردازش حرفه‌ای تصاویر و حذف نویز تصاویر در حین تبدیل فرمت

– سازگاری با صدها مدل مختلف دوربین‌های عکاسی

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SILKYPIX RAW Converter.cover1  300x205 - دانلود SILKYPIX RAW Converter 1.0.6.0 - مبدل فرمت RAW SILKYPIX RAW Converter.cover2  300x205 - دانلود SILKYPIX RAW Converter 1.0.6.0 - مبدل فرمت RAW

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 444 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR