دانلود Helicon Focus Pro 7.7.1 x64 – بهینه‌سازی فوکوس سوژه‌ها در تصاویر

دانلود Helicon Focus Pro 7.7.1 x64 - بهینه‌سازی فوکوس سوژه‌ها در تصاویر

 

دانلود Helicon Focus Pro

| بهینه‌سازی فوکوس سوژه‌ها در تصاویر |

 

Helicon Focus Pro 7.7.1 x64 نام نرم افزاری است که شما عکاسان و علاقه‌مندان به این حرفه محبوب را قادر می‌سازد تا بتوانید فوکوس سوژه‌ها در تصاویر خود را تا حد قابل ملاحظه‌ای بهبود بخشید. این روزها، هنر عکاسی طرفداران بسیار زیادی پیاده کرده و با گذری بر شبکه‌های اجتماعی، محبوبیت بسیار زیاد این هنر در چند سال اخیر را به وضوح می‌توان دید. روزانه میلیون‌ها تصویر جدید در شبکه‌های اجتماعی آپلود شده و در این بین، علاقه‌مندان بیشتری به این حرفه جذب می‌شوند. در بین علاقه‌مندان این رشته هنری، تعدادی به طور جدی عکاسی حرفه‌ای را دنبال کرده و هر روز سعی دارند تا بر دانش و مهارت خود در این راستا اضافه کنند. اگر شما نیز از دوست‌داران عکاسی ماکرو و یا عکس‌برداری از سوژه‌های ریز و کوچک هستید، ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

با وجود انتخاب‌های گسترده دوربین عکاسی مناسب برای علاقه‌مندان، هر فرد می‌تواند متناسب با نوع نیاز خود دوربین دلخواه را انتخاب کند. عکاسی ماکرو، به عکاسان اجازه می‌دهد تا بتوانند از سوژه‌های بسیار کوچک، تصویری فوق‌العاده را در اندازه بسیار بزرگ تهیه کنند. نکته اصلی و حائز اهمیت در عکس‌برداری ماکرو، این است که قابلیت فوکوس به شکل صحیحی بر روی سوژه اعمال شده باشد تا نهایتا یک خروجی مناسب را شاهد باشید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما علاقه‌مندان به عکاسی ماکرو در نظر گرفته‌ایم، قادر است چندین تصویر مختلف را با همدیگر ترکیب کرده و یک نمونه ماکروی کاملا طبیعی از آن را آماده کند. از این روی در صورتی که شما هم علاقه‌مند به این نوع عکاسی هستید، شاید بد نباشد که مهارت خود در این زمینه را با ساخت تصاویر ماکرو شروع کنید! هم اکنون می توانید نرم افزار Helicon Focus Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Helicon Focus Pro :

– امکان ترکیب حرفه‌ای رنگ‌ها

– مناسب برای ترکیب تصاویر خام

– دارا بودن پردازشگر چندهسته‌ای تصویر

– توانایی بهبود و ویرایش تصاویر

– سازگاری با نرم افزارهای ویرایشگر تصویر رایج

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Helicon Focus Pro.cover1  300x266 - دانلود Helicon Focus Pro 7.7.1 x64 - بهینه‌سازی فوکوس سوژه‌ها در تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 525 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR