دانلود Pachtop 0.1.2 – نرم افزار مدیریت و مشاهده منابع سیستم

دانلود Pachtop 0.1.2 - نرم افزار مدیریت و مشاهده منابع سیستم

 

دانلود Pachtop

| نرم افزار مدیریت و مشاهده منابع سیستم |

 

Pachtop 0.1.2 نام یک ابزار جدید، سبک و کم‌حجم است که به طور خاص جهت مدیریت و مشاهده منابع سخت افزاری سیستم طراحی شده که از جمله خصوصیات اصلی آن می‌توان به وضعیت مصرف رم، پردازنده و … به صورت زنده اشاره کرد. نظارت بر روی منابع سیستم، فرآیند سخت و دشواری نیست و افراد به سادگی می‌توانند با نصب یک ابزار مخصوص، انجام این کار را امکان‌پذیر کند. مشکل این است که ویندوز به طور پیش‌فرض، ابزاری مخصوص این کار را ندارد و نمی‌توان همه‌ی این اطلاعات را در یک محیط مشخص مشاهده کرد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، قرار است که چنین امکانی را در یک محیط زیبا و ساده در دسترس شما قرار دهد.

اپلیکیشن جدیدی که در اینجا برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، به یک رابط گرافیکی زیبا و مدرن مجهز شده و اطلاعات جامع خود را در محیطی جذاب و ساده در دسترس شما قرار می‌دهد. رابط گرافیکی این برنامه، دارای یک پنجره مستقل است که در آن، پنل‌هایی مجزا برای نمایش جزئیات مصرف پردازنده، رم، شبکه و … گنجانده شده و کاربر می‌تواند اطلاعات مورد نظر خود را به صورت زنده در آن‌ها مشاهده کند. اگر که شما هم به یک ابزار ساده و رایگان به منظور مدیریت منابع سیستم احتیاج دارید، توصیه می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار ساده و کم‌حجم را از دست ندهید و با آن، اطلاعات جامعی در رابطه با سخت افزار سیستم را مشاهده نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار Pachtop را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Pachtop :

– امکان مدیریت و مشاهده مصرف پردازنده

– امکان مشاهده وضعیت مصرف رم

– امکان مشاهده وضعیت شبکه

– امکان نمایش اطلاعات سیستم

– قابلیت مشاهده پردازش‌های در حال اجرا

– امکان مدیریت هارد درایو و وضعیت فضای مصرف شده

– امکان مدیریت مصرف باتری

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Pachtop.cover1  300x237 - دانلود Pachtop 0.1.2 - نرم افزار مدیریت و مشاهده منابع سیستم Pachtop.cover2  300x237 - دانلود Pachtop 0.1.2 - نرم افزار مدیریت و مشاهده منابع سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR