دانلود Hypertrigger 0.10.2 – نرم افزار فیلمبرداری از گیم‌پلی بازی‌ها

دانلود Hypertrigger 0.10.2 - نرم افزار فیلمبرداری از گیم‌پلی بازی‌ها

 

دانلود Hypertrigger

| نرم افزار فیلمبرداری از گیم‌پلی بازی‌ها |

 

Hypertrigger 0.10.2 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه فیلمبرداری از گیم‌پلی بازی‌ها متناسب با نیاز شما گیمرها است. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید از لحظات مهم و حساس گیم‌پلی بازی‌ها، با انتخاب خود فیلمبرداری کنید و آن‌ها را به آسانی با دوستان خود به‌اشتراک بگذارید. این نرم افزار مجهز به الگوریتم‌های یادگیری ماشین/هوش مصنوعی است و به طور کامل از عناوین مختلف بازی‌های روز دنیا پشتیبانی می‌کند. تنها کافی‌ست که این برنامه را بر روی سیستم خود نصب و سپس بازی دلخواه خود را اجرا نمایید. در ادامه این برنامه می‌تواند در زمان‌های مهم و حساس، امکان ضبط فیلم از بازی و گیم‌پلی آن را در اختیار شما قرار دهد.

این روزها که روز به روز بر تعداد گیمرهای بازی‌های ویدیویی افزوده می‌شود، استریمر بودن نیز یک شغل جذاب در بین علاقه‌مندان به شمار رفته می‌رود. اگر که شما هم از علاقه‌مندان به استریم بازی‌های ویدیویی و یا ضبط کردن گیم‌پلی بازی‌ها هستید، استفاده از یک ابزار مخصوص تا حد بسیاری می‌تواند کارها را برای شما در این زمینه ساده‌تر کند. با این برنامه، شما به راحتی می‌توانید به طور خاص از لحظات مهم و حساس بازی‌ها فیلمبداری کرده و آن‌ها را با دوستان خود به‌اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Hypertrigger را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Hypertrigger :

– امکان تشخیص خودکار بخش‌های مهم و حساس بازی‌ها و فیلمبرداری خودکار از آن (نظیر به ثمر رساندن گل در بازی‌ فوتبال، تیراندازی در کال آف دیوتی و …)

– امکان ذخیره کردن خودکار کلیپ‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Hypertrigger.cover1  300x178 - دانلود Hypertrigger 0.10.2 - نرم افزار فیلمبرداری از گیم‌پلی بازی‌ها Hypertrigger.cover2  300x162 - دانلود Hypertrigger 0.10.2 - نرم افزار فیلمبرداری از گیم‌پلی بازی‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 389 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR