دانلود Avanquest Photo Explosion Deluxe 5.09.26090 – ویرایشگر حرفه ای تصاویر

دانلود Avanquest Photo Explosion Deluxe 5.09.26090 - ویرایشگر حرفه ای تصاویر

 

دانلود Avanquest Photo Explosion

| ویرایشگر حرفه ای تصاویر |

 

Avanquest Photo Explosion Deluxe 5.09.26090 نام نرم افزاری جدید و بسیار حرفه‌ای در زمینه ویرایش تصاویر دیجیتالی مخصوص کاربران سیستم عامل ویندوز است. امروزه نرم افزارهای متعددی برای ویرایش تصویر و افکت‌گذاری بر روی آنان وجود دارد. در میان آن‌ها، تعداد انگشت‌شماری هستند که با امکانات گسترده خود، محبوبیت خاصی را در بین علاقه‌مندان به دنیای عکاسی و تصاویر دیجیتال پیدا کرده‌اند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم، یکی از بهترین عناوین موجود در این زمینه محسوب می‌شود. رابط کاربری این نرم افزار به گونه‌ای طراحی شده که حتی مبتدیان نیز برای کار با آن هیچ مشکلی نخواهند داشت؛ تنها کافی‌ست که نرم افزار را اجرا کرده و تصاویر دلخواه خود را به آن وارد کنید. اکنون می‌توان با اضافه کردن افکت‌ و فیلترهای گرافیکی، به تصاویر روح تازه‌ای بخشید.

محیط کاربری این نرم افزار در نسخه جدید، به گونه‌ای طراحی شده که جریان کاری افراد را حین ویرایش، مشاهده، سازماندهی و به اشتراک‌گذاری تصاویر بهبود می‌بخشد. در واقع این نرم افزار، یک محیط جامع و کاربردی برای کار با تصاویر و اعمال تغییرات دلخواه بر روی عکس‌های دیجیتالی به شمار می‌رود. امروزه که تصاویر دیجیتالی، جایگزین عکس‌های قدیمی و فیزیکی شده‌اند، هنرمندان و علاقه‌مندان به حرفه عکاسی سعی بر آن دارند تا ضمن ترکیب خلاقیت‌های خود با افکت‌های گرافیکی، جلوه‌های بصری بی‌نظیری را خلق کنند. با استفاده از این نرم افزار، کاربر می‌تواند کلیه نیازهای خود در این زمینه را پوشش داده و با بهره‌گیری از فیلترهای بی‌نظیر این نرم افزار، جلوه خاصی به تصاویر خود ببخشد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Avanquest Photo Explosion Deluxe را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Avanquest Photo Explosion Deluxe :

– امکان وارد کردن سریع و آسان تصاویر از دوربین دیجیتال، تلفن‌ همراه و …

– قابلیت سازماندهی آسان تصاویر دیجیتالی برای جستجوی سریع

– امکان پرینت کردن سریع و آسان تصاویر

– قابلیت به اشتراک‌گذاری تصاویر در شبکه‌های اجتماعی

– امکان ویرایش فایل‌های ویدیویی و ساخت اسلایدشوهای زیبا

– توانایی اضافه کردن برچسب به تصاویر برای جستجوی آسان

– حذف کردن قرمزی چشم‌ها در تصاویر

– امکان ویرایش تصاویر با دسترسی به ابزارهایی گسترده و کاربردی

– دارا بودن ده‌ها افکت و فیلتر هنری و خلاقانه

– امکان اضافه کردن قاب‌های بسیار زیبا به تصاویر

– امکان قرار دادن متن بر روی تصاویر

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Avanquest Photo Explosion Deluxe.cover1  300x207 - دانلود Avanquest Photo Explosion Deluxe 5.09.26090 - ویرایشگر حرفه ای تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 161 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR