دانلود Ardamax Keylogger 5.2 – نظارت کامل و دقیق فعالیت‌ها در سیستم

دانلود Ardamax Keylogger 5.2 - نظارت کامل و دقیق فعالیت‌ها در سیستم

 

دانلود Ardamax Keylogger

| نظارت کامل و دقیق فعالیت‌ها در سیستم |

 

Ardamax Keylogger 5.2 نام نرم افزاری است که به وسیله آن می‌توانید یک جاسوس قدرتمند را در راستای نظارت بر سیستم در رایانه شخصی خود مستقر کنید! در ابتدای امر، شاید از دیدن این کلمه متعجب شده باشید؛ زیرا که عموما جاسوس‌افزارها به عنوان ابزارهایی مخرب برای سیستم به شمار می‌روند. اما واقعیت امر این است که جاسوس‌افزارها بسته به نوع کاربرد، گاها می‌توانند به عنوان یک ابزار مفید و کاربردی نیز به ایفای نقش در سیستم بپردازند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را برای مدیران شبکه، صاحبان کافی‌نت/گیم‌نت، مدیران سازمان‌ها و حتی والدین فراهم می‌کند که بتوانند فعالیت دیگر اشخاص در محیط سیستم را تحت نظر گرفته و به کنترل دسترسی‌ها بپردازند.

به عنوان والدین کودکان کم سن و سال، احتمالا برای شما هم مهم است که بدانید فرزندتان در هنگام کار با رایانه و استفاده از شبکه اینترنت، به چه فعالیت‌هایی مشغول می‌شود. این ابزار می‌تواند به طور کاملا مخفیانه در پس‌زمینه سیستم شروع به جمع‌آوری اطلاعات کند. در واقع شخصی که مدیر و یا صاحب سیستم باشد، می‌تواند کلیه فعالیت‌ها را در پس‌زمینه ویندوز ضبط و سپس گزارشات آن را مشاهده نماید. از این نرم افزار، عمدتا به منظور کنترل فرزندان توسط والدین، کنترل فعالیت کارمندان در درون یک شبکه رایانه‌ای و یا نظارت بر فعالیت مشتریان در کافی‌نت و … استفاده می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که شما هم نیاز به ابزاری جهت مانیتورینگ و نظارت بر سیستم دارید، ابزار فعلی را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Ardamax Keylogger را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Ardamax Keylogger :

– نظارت بر کلیک‌های ماوس و فشردن دکمه‌ها بر روی کیبورد

– امکان نظارت بر فعالیت کاربر در مرورگرهای وب

– امکان دسترسی به گزارشات از طریق اف‌تی‌پی

– قابلیت ذخیره کردن محتوای کلیپ‌بورد

– امکان نظارت بر فعالیت‌های کاربر در فضای مجازی (مخصوص والدین)

– امکان نظارت بر مدت زمان کار با سیستم و برنامه‌های اجرا شده

– دارا بودن حجم کم و امکان راه‌اندازی سریع و ساده

– امکان عملکرد مخفی در پس زمینه سیستم

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

دانلود Ardamax Keylogger 5.2 - نظارت کامل و دقیق فعالیت‌ها در سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید

– فایل IWG.00 (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در آدرس زیر کپی کنید

– در ویندوز اکس ‌پی: C->Documents and Settings->All Users->Application Data->IWG

– در ویندوز Vista، 7، 8 و 10: C->ProgramData->IWG

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR