دانلود بازی Rest House 2 The Wizard برای PC

دانلود بازی Rest House 2 The Wizard برای PC

 

دانلود بازی Rest House 2 The Wizard برای کامپیوتر

| بازی ماجراجویی در شهر: بر پایه داستان‌های ادگار آلن پو |

| نسخه PLAZA |

 

Rest House 2 The Wizard بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2020 توسط Studio Don Quixote ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما پلیرهای عزیز در نظر داریم، یک روایت ماجراجویانه بر اساس فعالیت‌هایی ادگار آلن پو (Edgar Alan Poe) است که ساعاتی جذاب و سرگرم‌کننده را برای شما به ارمغان خواهد آورد. ادگار آلن پو، نویسنده، شاعر، ویراستار و منتقد ادبی اهل آمریکا بود که بسیاری او را پایه‌گذار جنبش رمانتیک آمریکا می‌نامند. داستان‌های او، به دلیل رازآلود و ترسناک بودن شهرت یافته و از طرفی، بسیاری از داستان‌های کارآگاهی نیز از سوی وی طراحی و ساخته شده‌اند.

به عقیده بسیاری، او از جمله نخستین افرادی بود که در داستان‌های خود از ژانر علمی‌تخیلی استفاده و از همین طریق، امرار معاش می‌کرد. در این بازی، شما با دنیایی پر از رمز و راهز سر و کار دارید که از نمای سوم شخص باید با آن‌ها رو در رو شوید. شما محیط این بازی را از دیدگاه یک شهورند عادی تجربه می‌کنید؛ جایی که او باید با موقعیت‌هایی غیرعادی و عجیب و دست و پنجه نرم کند. بنابراین اگر فکر می‌کنید که این سبک بازی برای شما جذاب و سرگرم‌کننده است، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه آن را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Rest House 2 The Wizard را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Rest House 2 The Wizard 1 300x161 - دانلود بازی Rest House 2 The Wizard برای PC Rest House 2 The Wizard 2 300x161 - دانلود بازی Rest House 2 The Wizard برای PC

 

Rest House 2 The Wizard 3 300x161 - دانلود بازی Rest House 2 The Wizard برای PC Rest House 2 The Wizard 4 300x161 - دانلود بازی Rest House 2 The Wizard برای PC

 

تریلر بازی Rest House 2 The Wizard :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 10
Processor: i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nvidia gtx 960
Storage: 8 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 4.35 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR