دانلود بازی Escape Machine City 1.29 – فرار از شهر ماشینی برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Escape Machine City 1.26 - فرار از شهر ماشینی برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Escape Machine City برای اندروید

| بازی فرار از شهر ماشینی برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Escape Machine City 1.29 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های پازلی می‌باشد که به تازگی از سوی کمپانی Snapbreak برای گیمرهای اندرویدی عرضه شده است. شهر ماشینی، دنیایی عجیب و غریب است که در آینده‌ای دور به تصویر کشیده می‌شود. جایی که تمامی امور توسط ماشین ها انجام گرفته و نقش انسان‌ها بسیار کم‌رنگ شده است. یک واقعه بسیار خطرناک در شرف وقوع است و تمامی بازمانده‌های انسان‌ها، شهر را ترک کرده‌اند. شما تنها کسی هستید که هنوز در این شهر حضور دارید و خطرات بالقوه، در پشت سرتان قرار دارند.

اصلی‌ترین هدف شما در این بازی، فرار از شهر ماشینی است. شهر ماشینی، مکانی عجیب و غریب است که هر چشم‌اندازی ویژگی منحصر به فرد خود را دارد. با توجه به اینکه خطرات بالقوه بسیار نزدیک هستند، شما می‌بایست تمامی معماها را با موفقیت حل کرده و از شهر ماشینی فرار کنید. هم اکنون می توانید بازی Escape Machine City را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Escape Machine City :

– دارا بودن مجموعه‌ای از معماهای زیبا در محیط گرافیکی 3 بعدی

– دارا بودن 15 مرحله پرهیجان و جذاب

– امکان شرکت در چالش‌ها و ماموریت‌های متنوع

– تجربه‌ای منحصر به فرد در میان بازی‌های مشابه

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Escape Machine City1 150x84 - دانلود بازی Escape Machine City 1.29 - فرار از شهر ماشینی برای اندروید + پول بی نهایت Escape Machine City2 150x84 - دانلود بازی Escape Machine City 1.29 - فرار از شهر ماشینی برای اندروید + پول بی نهایت Escape Machine City3 150x84 - دانلود بازی Escape Machine City 1.29 - فرار از شهر ماشینی برای اندروید + پول بی نهایت Escape Machine City4 150x84 - دانلود بازی Escape Machine City 1.29 - فرار از شهر ماشینی برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 100 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR