دانلود بازی My Farm Life 2 – بازی کم حجم مدیریت مزرعه داری برای PC

دانلود بازی My Farm Life 2 - بازی کم حجم مدیریت مزرعه داری برای PC

 

دانلود بازی My Farm Life 2 برای کامپیوتر

 

My Farm Life 2 یک بازی کم حجم در سبک مدیریت مزرعه داری برای کامپیوتر می باشد. سبک این بازی در سبک بازی های مدیریت زمان می باشد. در این بازی شما باید به لیزا کمک کنید تا بتواند با کشاورزی و دامداری زندگی روزمره خود را بگذراند و یک حرفه ای و بهترین کشاورز منطقه شود. در ابتدا بازی لیزا صاحب یک زمین کشاورزی کوچک است و تعداد دام دارد و به مراتب و تلاش های بیشتر می تواند زمین های خود را گسترش دهد و به تعداد حیوانات خود بیافزاید.

شما در این بازی به لیزا کمک می کنید تا بر روی زمین کوچک خود کشاورزی کند و به مرور این زمین کشاورزی خود را با فروش محصولات افزایش می دهد و همچنین با فروش تخم مرغ و شیر گاوها می تواند سود زیادی را کسب کند و همین امر باعث پیشرفت او در کارها می شود و سپس می تواند به عنوان کشاورز نمونه در شهر و روستای خود شود و جایزه بهترین کشاورز را بدست آورد. بخش جالب این بازی اینه که بعضی روزا بهتون مرخصی داده میشه و شما می تونید اون روز رو حسابی به مزرعه تون برسید تا روز بعد بتونید فروش خوبی داشته باشد . شما هم اکنون می توانید بازی My Farm Life 2 رو از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

my-farm-life-2-screenshot0

 my-farm-life-2-screenshot6

 

 

my-farm-life-screenshot2

 

 

 

روش نصب:

–    قبل از نصب آنتی ویروس خودتون رو غیر فعال نمایید.

–    کرک موجود در فولدر دانلودی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین فایل اجرایی بازی کنید.

 

 

فرمت فرمت : EXE

حجم حجم : 48 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی My Farm Life 2

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR