دانلود Red Cad App 3.21.1 – نرم افزار طراحی تاسیسات ساختمانی

دانلود Red Cad App 3.21.1 - نرم افزار طراحی تاسیسات ساختمانی

 

دانلود Red Cad App

| نرم افزار طراحی تاسیسات ساختمانی |

 

Red Cad App 3.21.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید، قدرتمند و کاربردی در زمینه‌ی مهندسی و صنعت ساخت و ساز ساختمان است که به کمک آن، کاربر می‌تواند انواع سرویس‌ها و تایسیات ساتمانی مختلف از جمله سیستم‌های برق کشی، لوله‌کشی گرما و سرما و … را در محیطی مجهز و پرامکانات طراحی و اجرا کند. این برنامه مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است و حتی کاربران مبتدی هم به سادگی می‌توانند از امکانات این ابزار نهایت بهره را ببرند.

همانطور که می‌دانید، این روزها در هر حوزه از صنعت، یک یا چند ابزار به‌خصوص و قوی طراحی شده تا متخصصین بتوانند طرح‌ها و عملیات خود را با بالاترین دقت و کمترین خطا طراحی و اجرا کنند. اگر که شما هم دستی در حوزه صنعت ساخت و ساز داشته و در زمینه‌ی طراحی نقشه‌های تاسیساتی ساختمان فعالیت دارید و به دنبال ابزاری برای ترسیم نقشه‌ها هستید، ما برایتان ابزار جدیدی را آماده کرده‌ایم که تاریخچه‌ای طولانی و موفق در این عرصه دارد. این نرم افزار کلیه فرآیندهای طراحی، ترسیم تا اجرا را با شمار همراهی می‌کند تا بتوانید هرگونه طرح یا نقشه مربوط به سیستم‌های برق، لوله‌کشی آب و یا گاز را ترسیم کرده و آن را تا مرحله اجرا در ساختمان پیش ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Red Cad App را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Red Cad App :

– پشتیبانی از PDF, DWG, DXF

– دارا بودن لایبرری گسترده انواع نمادها

– امکان محاسبات خودکار

– دارا بودن لایه طراحی بر روی نقشه‌ها

– زمان یادگیری بسیار کوتاه

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Red Cad App.cover1  300x159 - دانلود Red Cad App 3.21.1 - نرم افزار طراحی تاسیسات ساختمانی Red Cad App.cover2  300x159 - دانلود Red Cad App 3.21.1 - نرم افزار طراحی تاسیسات ساختمانی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 251 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR