دانلود SnipSVG 1.1.0 Build 332 – نرم افزار ثبت اسکرین‌شات از صفحه با امکان ویرایش

دانلود SnipSVG 1.1.0 Build 332 - نرم افزار ثبت اسکرین‌شات از صفحه با امکان ویرایش

 

دانلود SnipSVG

| نرم افزار ثبت اسکرین‌شات از صفحه با امکان ویرایش |

 

SnipSVG 1.1.0 Build 332 نام یک ابزار جدید، کم‌حجم و ساده به منظور ثبت اسکرین‌شات از صفحه نمایش است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید از صفحه نمایش خود اسکرین بگیرید و در صورت تمایل آن را ویرایش کنید. این برنامه قابلیتی را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید اسکرین‌شات‌هایی در فرمت اس وی اج (SVG) از صفحه تهیه کنید و در صورت نیاز با اشکال هندسی، متن یا عکس آن‌ها را ویرایش کنید. این برنامه در واقع یک ابزار اسکرین کپچر و همچنین ویرایشگر گرافیکی است که فرمت وکتور SVG را ساپورت می‌کند. همانطور که می‌دانیم، فرمت SVG را به صورت مستقیم می‌توان در صفحات HTML و دیگر اپلیکیشن‌ها مورد استفاده قرار داد. مزیت این فرمت، توانایی بزرگنمایی تصویر با بالاترین سطح زوم بدون هیچگونه افت کیفیت است.

همانطور که می‌دانید، این روزها همه‌ی ما به طور معمول از اسکرین‌شات‌ها استفاده می‌کنیم. از این دست تصاویر معمولا برای تهیه آموزش، راهنمای کاربری و … استفاده می‌شود. عمده‌ی اسکرین‌شات‌هایی که با آن‌ها سر و کار داریم فرمت رستر (JPG, PNG, GIF و…) دارند و در صورت بزرگنمایی (زوم) از کیفیت آن کاسته می‌شود. اگر که به دنبال ابزاری برای حل این مشکل و ثبت اسکرین‌شات با کیفیت بسیار بالاتر از حالت معمول هستید، توصیه می‌کنیم این نرم افزار را از دست ندهید و اسکرین‌شات‌هایی با امکان ویرایش حرفه‌ای تهیه کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار SnipSVG را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار SnipSVG :

– امکان ثبت اسکرین‌شات از صفحه با فرمت اس وی جی

– قابلیت دستکاری و ویرایش اسکرین‌شات‌ها با ابزارهای گرافیکی پیشرفته

– امکان به‌اشتراک‌گذاری اسکرین‌شات‌ها با دیگران

– قابلیت دستکاری تصاویر با متن، اشکال هندسی و …

– قابلیت زوم یا بزرگنمایی اسکرین‌شات‌ها بدون افت کیفیت

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SnipSVG.cover1  300x207 - دانلود SnipSVG 1.1.0 Build 332 - نرم افزار ثبت اسکرین‌شات از صفحه با امکان ویرایش SnipSVG.cover2  300x230 - دانلود SnipSVG 1.1.0 Build 332 - نرم افزار ثبت اسکرین‌شات از صفحه با امکان ویرایش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 57.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR