دانلود Open Mind 5.1.2 – نرم افزار نقشه برداری ذهن

Open Mind - نرم افزار نقشه برداری ذهن

 

دانلود Open Mind

| نرم افزار نقشه برداری ذهن |

 

Open Mind 5.1.2 ساده ترین نرم افزار نقشه برداری ذهن است. ابزار های بصری موجود در این نرم افزار به شما اجازه می دهند تا ایده ها و موضوعات پیچیده ای که در ذهنتان هست را به طور موثر و به آسانی به نقاط اصلی تقسیم کنید. هر کسی می تواند در عرض چند دقیقه استفاده از این نرم افزار را بیاموزد. ثابت شده است که نقشه های ذهنی راهی بسیار موثر برای بازنگری در موضوعات پیچیده است. با استفاده از این ابزار دردسر طراحی این نقشه ها برطرف می شود. به این معنی که می توانید زمان بیشتری را صرف موارد مهم تر کنید. آیا می خواهید ایده های خود را به روشی هیجان انگیزتر از پاورپوینت ارائه دهید؟ توانایی انتقال ایده آل افکار بر روی کاغذ (یا صفحه) رمز موفقیت شما خواهد بود.

نرم افزار کاربردی Open Mind تنها ابزاری است که با ایده ها و افکار شما همراه خواهد بود. ایجاد حباب و تغییر در ترتیب آن ها بر روی صفحه نمایش بسیار آسان است. این نرم افزار مملو از ویژگی های مختلف است تا زندگی شما را آسان تر کند. ابزارهایی مانند طرح بندی خودکار، مضامین از قبل پیکربندی شده و بسیاری از گزینه های دیگر. این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر است و از بیش از 70 شکل و نماد، 4 سبک مختلف اتصال و یک آرایه نامحدود از گزینه های مختلف برای طراحی بهرهمند است. خواه در حال ارائه یک طرح حرفه ای، ایده پردازی یا تجدید نظر در مورد یک آزمون باشید این نرم افزار می تواند بهترین گزینه ممکن برای انجام این کار باشد.

 

 

 

برخی از ویژگی های Open Mind:

– وجود بیش از 70 شکل و نماد
– امکان طرح بندی خودکار
– ذخیره اسناد طراحی شده به صورت تصویر، PDF، SVG یا فایل XPS
– سازگاری با تمام نسخه های ویندوز

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Open Mind - نرم افزار نقشه برداری ذهن



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه، محتویات فولدر Crack (در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 13/13 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR