دانلود Risefall Shutdown PC Timer 3.1.0.0 – نرم افزار خاموش کردن خودکار سیستم

دانلود Risefall Shutdown PC Timer 3.1.0.0 - نرم افزار خاموش کردن خودکار سیستم

 

دانلود Risefall Shutdown PC Timer

| نرم افزار خاموش کردن خودکار سیستم |

 

Risefall Shutdown PC Timer 3.1.0.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای خاموش کردن و یا ری‌استارت خودکار سیستم است که به کمک آن شما می‌توانید با یک برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق، سیستم خود را خاموش و یا ری‌استارت کنید. به طور کلی، نرم افزارهای خاموش کردن خودکار سیستم از جمله ابزارهای مفیدی هستند که به کاربران کمک می کنند تا سیستم خود را به طور خودکار در زمان های معینی خاموش کنند. این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید زمان های مشخصی را انتخاب کنید تا سیستم در این زمان‌ها به شکل خودکار خاموش و یا ری‌استارت شود.

از این نرم افزارها می توان در بسیاری از موارد استفاده کرد. به عنوان مثال، اگر شما می خواهید در طول شب سیستم خود را روشن نگه دارید تا وظایفی مانند دانلود فایل ها یا اجرای عملیات های پشت زمینه انجام شود، می توانید از این نرم افزارها استفاده کنید تا سیستم خود به طور خودکار در ساعت مشخصی خاموش شود. همچنین، اگر شما در حال استفاده از سیستم خود نیستید و نمی خواهید که آن روشن بماند، می توانید زمان خاموش شدن را تنظیم کنید و به طور خودکار سیستم خود را خاموش کنید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که برای برنامه‌ریزی زمان خاموش کردن سیستم طراحی شده و امکانات متعددی را در این زمینه برای شما فراهم می‌کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Risefall Shutdown PC Timer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Risefall Shutdown PC Timer :

– امکان خاموش کردن خودکار سیستم در زمان‌های مشخص

– دارا بودن آپشن‌های متعدد برای Shutdown, Restart, Sleep ویندوز

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Shutdown PC Timer.cover1  300x169 - دانلود Risefall Shutdown PC Timer 3.1.0.0 - نرم افزار خاموش کردن خودکار سیستم Shutdown PC Timer.cover2  300x169 - دانلود Risefall Shutdown PC Timer 3.1.0.0 - نرم افزار خاموش کردن خودکار سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MSIX
  • حجم : 14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR