دانلود Astro Panel for Adobe Photoshop 5.0.0 – پلاگین عکاسی از آسمان و ستارگان برای فتوشاپ

دانلود Astro Panel for Adobe Photoshop 5.0.0 - پلاگین عکاسی از آسمان و ستارگان برای فتوشاپ

 

دانلود Astro Panel for Adobe Photoshop

| پلاگین عکاسی از آسمان و ستارگان برای فتوشاپ |

 

Astro Panel for Adobe Photoshop 5.0.0 نام یک پلاگین جدید، قدرتمند و حرفه‌ای برای نرم افزار ادوبی فتوشاپ (Adobe Photoshop)، متناسب با نیاز عکاسان نجوم، آسمان و ستارگان است که با نصب شدن بر روی این نرم افزار محبوب، کاربران را قادر می‌سازد تا بتوانند ویرایش‌هایی بی‌نظیر را بر روی تصاویر خود اعمال کنند. این برنامه می‌تواند مجموعه‌ای بی‌نظیر از امکانات کاربردی را در نرم افزار فتوشاپ فعال کند تا افراد به کمک آن بتوانند مناظری بی‌نظیر از آسمان، نمای کهکشان راه شیری و … را به تصویر بکشند. همچنین برای دانلود فتوشاپ می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

همانطور که می‌دانید، Adobe Photoshop ابزاری شناخته شده و قدرتمند برای کار بر روی تصاویر دیجیتالی است که با نزدیک به دو دهه فعالیت حرفه‌ای توانسته مخاطبین بسیاری در سراسر دنیا را به خود جذب کند. این نرم افزار به قدری در میان کاربران محبوب است که شرکت‌های مختلف با توسعه و ساخت پنل‌هایی مجزا، این نرم افزار به محیط کاری مخصوص برای کار بر روی موضوعات منحصر به فرد تبدیل می‌کند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، پلاگین جدیدی را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که با استفاده از آن می‌توانید عکاسی از آسمان شب، پدیده‌های نجومی، کهکشان راه شیری و … را با جزئیاتی بی‌نظیر و خلاقانه به نمایش درآورید. این برنامه می‌تواند تصاویر شما را در نمایی بسیار زیبا، درخشان و واقع‌گرایانه به نمایش درآورد که طی چند کلیک ساده بتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید. هم اکنون می توانید نرم افزار Astro Panel for Adobe Photoshop را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Astro Panel for Adobe Photoshop :

– امکان ساخت تصاویر بی‌نظیر و چشم‌نواز از نمای آسمان شب، ستارگان و دیگر اجرام کیهان

– مناسب برای کار بر روی انواع تصاویر و تنظیم نور، سایه‌ها و …

– امکان بهینه‌سازی کیفیت و نورپردازی تصاویر تنها با چند کلیک ساده

– امکان ساخت تصاویر حرفه‌ای HDR

– مناسببرای عکاسان نجوم

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Astro Panel for Adobe Photoshop.cover1  300x170 - دانلود Astro Panel for Adobe Photoshop 5.0.0 - پلاگین عکاسی از آسمان و ستارگان برای فتوشاپ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR