دانلود GTA V InstallPath Tool 9.1 – نرم افزار تغییر محل نصب بازی جی تی ای 5

دانلود GTA V InstallPath Tool 9.1 - نرم افزار تغییر محل نصب بازی جی تی ای 5

 

دانلود GTA V InstallPath Tool

| نرم افزار تغییر محل نصب بازی جی تی ای 5 |

 

GTA V InstallPath Tool 9.1 نام یک نرم افزار جدید، ساده و کم‌حجم مخصوص طرفداران بازی جی تی ای 5 است که با یک کارکرد ساده و سریع، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید محل نصب این بازی را در پلتفرم PC تغییر دهید. همانطور که می‌دانید، معمولا مسیر پیش‌فرض نصب بازی و برنامه‌ها در ویندوز، درایو C (محل نصب ویندوز) است. در بسیاری از موارد پیش آمده که یک بازی یا برنامه به‌خصوص را در سیستم نصب کرده و بعد از مدتی، دچار مشکل کمبود فضای هارد دیسک شده و به دنبال راهی برای حل آن هستیم. بازی جی تی ای 5 نیز به دلیل محبوبیت بسیار بالا و البته حجم زیاد خود، اغلب کاربران را به این مشکل دچار می‌کند.

اگر که شما هم از پلیرهای پر و پا قرض GTA V هستید و می‌خواهید مشکل کمبود فضای هارد دیسک را حل کنید، ما در اینجا برایتان راهکار ساده‌ای را آماده کرده‌ایم که با استفاده از آن و بدون نیاز به نصب مجدد بازی، می‌توانید محصل نصب آن را جابه‌جا کنید. این برنامه که توسط یکی از علاقه‌مندان این بازی به رایگان منتشر شده، امکانی را فراهم می‌کند که شما هم بتوانید بدون نیاز به حذف و نصب مجدد، محل نصب جی تی ای 5 را از درایو سی به یک درایو دیگر در سیستم منتقل کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار GTA V InstallPath Tool را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار GTA V InstallPath Tool :

– امکان تغییر دادن محل نصب بازی جی تی ای 5 در ویندوز

– عدم ایجاد مشکل در اجرای بازی و یا از بین رفتن سیوهای بازی

– مناسب برای جابه‌جایی محل نصب بازی برای آزاد کردن درایو سی و یا نصب نسخه‌های مختلف از بازی در درایوهای مختلف

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

GTA V InstallPath Tool.cover1  300x224 - دانلود GTA V InstallPath Tool 9.1 - نرم افزار تغییر محل نصب بازی جی تی ای 5 GTA V InstallPath Tool.cover2  300x181 - دانلود GTA V InstallPath Tool 9.1 - نرم افزار تغییر محل نصب بازی جی تی ای 5

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 578 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR