دانلود MailStore Home 23.3.0.21972 – نرم افزار مدیریت و آرشیو ایمیل‌

دانلود MailStore Home 23.3.0.21972 - نرم افزار مدیریت و آرشیو ایمیل‌

 

دانلود MailStore

| نرم افزار مدیریت و آرشیو ایمیل‌ |

 

MailStore Home 23.3.0.21972 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی است که به کمک آن کاربر می‌تواند ایمیل‌های دریافتی به حساب‌های تعریف شده را مدیریت و حتی در زمان قطعی اینترنت نیز بتواند به آن‌ها دسترسی داشته باشد. این نرم افزار، مخصوص کاربران خانگی است که می‌خواهند ایمیل‌های دریافتی خود را مدیریت کرده و در هر زمان و بدون هیچ محدودیتی بتوانند به آن‌ها دسترسی پیدا کنند. ذخیره ایمیل مسیج‌ها در هارد دیسک و بکاپ‌گیری از آن‌ها کار سختی نیست؛ خصوصا اینکه امروزه انواع مختلف کلاینت‌های مدیریت ایمیل در دسترس قرار داشته و کاربر با استفاده از آن‌ها می‌تواند به سادگی ایمیل‌های خود را مدیریت و ذخیره کند.

این نرم افزار نیز به طور خاص برای ساخت آرشیو از ایمیل‌ها ساخته شده و کاربر می‌تواند از هر حساب ایمیل معروف نظیر Gmail, Yahoo, Live و… آرشیو تهیه کند و آن‌ها را در سیستم ذخیره نماید. یکی از امکانات مهم این نرم افزار، توانایی پشتیبان‌گیری از ایمیل‌ها در بازه‌های زمان مشخص به صورت خودکار است. بدین ترتیب، شما همواره می‌تواند اطمینان داشته باشید که آخرین نسخه از ایمیل‌های دریافتی را به صورت آرشیو شده در سیستم در اختیار دارید. با ذخیره کردن نسخه بکاپ ایمیل‌ها در این نرم افزار، کاربر می‌تواند کلیه ایمیل‌های دریافتی به همراه ضمیمه‌ها را همواره در سیستم آماده‌ی دسترس داشته باشد و در مواقع لازم به سادگی در میان آن جستجو کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار MailStore را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار MailStore :

– امکان ذخیره ایمیل‌ها در یک فضای ایمن و قابل دسترس فقط تو سط کاربر

– قابلیت جستجوی ساده و سریع در بین ایمیل‌های آرشیو شده

– قابلیت باز کردن ایمیل‌ها و نمایش در ساختار واقعی

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MailStore.cover1  300x200 - دانلود MailStore Home 23.3.0.21972 - نرم افزار مدیریت و آرشیو ایمیل‌ MailStore.cover2  300x200 - دانلود MailStore Home 23.3.0.21972 - نرم افزار مدیریت و آرشیو ایمیل‌

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR