دانلود TechSmith Capture 2.1.2.605 – نرم افزار حرفه‌ای و رایگان فیلمبرداری از صفحه نمایش

دانلود TechSmith Capture 2.1.1.600 - نرم افزار حرفه‌ای و رایگان فیلمبرداری از صفحه نمایش

 

دانلود TechSmith Capture

| نرم افزار حرفه‌ای و رایگان فیلمبرداری از صفحه نمایش |

 

TechSmith Capture 2.1.2.605 نام یک ابزار حرفه‌ای و قدرتمند در زمینه‌ی فیلمبرداری از صفحه نمایش است که در واقع یک ریبرند برای محصولی تحت عنوان جینگ (Jing) منتشر شده است. ابزاری که پیش‌تر با این عنوان شناخته می‌شد، به دلیل تغییر در سیاست‌های فلش از سوی شرکت ادوبی (Adobe) در سال 2020 به طور کامل توقف تولید شده و اکنون، شاهد یک بروزرسانی جدید و جامع برای آن هستیم. اپلیکیشن جدیدی که نام جدیدی نیز بر آن نهاده شده، دارای یک محط گرافیکی کاملا جدید است که امکان ثبت فیلم و عکس از صفحه نمایش را در دسترس شما قرار می‌دهد. برخلاف انواع مختلف ابزارهای موجود در زمینه ضبط فیلم و عکس از صفحه، این نرم افزار به شکل کاملا رایگان منتشر شده و امکانات متعددی را نیز در خود جای داده است و تمام انتظارات کاربر از چنین ابزاری را برآورده می‌کند.

نرم‌افزارهای ضبط فیلم و عکس از صفحه کامپیوتر یا دستگاه تلفن همراه، ابزارهایی کارآمد برای ضبط ویدئوها و عکس‌هایی هستند که از صفحه نمایش دستگاه شما تولید می‌شود. این نرم‌افزارها به کاربران این امکان را می‌دهند که ویدئوهایی از بازی‌های ویدئویی، مستندسازی فرآیندها یا تولید محتوای آموزشی برای اشتراک‌گذاری در وبسایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی را ایجاد کنند. از دیگر کاربردهای مرسوم این نوع نرم‌افزارها می‌توان به ضبط وبینارها، نمایش عملکرد نرم‌افزارها و ایجاد آموزش‌های آنلاین اشاره کرد. در این مطلب، یکی از جدیدترین ابزارهای ضبط فیلم و یا ثبت عکس از صفحه را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که امکاناتی جامع را در خود جای داده است که در ادامه، به ریز این قابلیت‌ها خواهیم پرداخت. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار TechSmith Capture را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار TechSmith Capture :

– امکان ضبط فیلم و عکس از صفحه نمایش

– امکان انتخاب قسمتی از صفحه و یا ثبت از تمام صفحه

– دارا بودن کلیدهای شرتکات برای شروع ثبت و یا ثبت اسکرین‌شات بدون نیاز به باز کردن محیط نرم افزار

– مناسب برای تولیدکنندگان آموزش‌های مجازی، گیم استریمرها و …

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TechSmith Capture.cover1  300x169 - دانلود TechSmith Capture 2.1.2.605 - نرم افزار حرفه‌ای و رایگان فیلمبرداری از صفحه نمایش TechSmith Capture.cover2  300x169 - دانلود TechSmith Capture 2.1.2.605 - نرم افزار حرفه‌ای و رایگان فیلمبرداری از صفحه نمایش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR