دانلود Glorylogic Video Shaper 5.5 – مبدل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی

دانلود Glorylogic Video Shaper 5.5 - مبدل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی

 

دانلود Glorylogic Video Shaper

| مبدل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی |

 

Glorylogic Video Shaper 5.5 نام یک ابزار جدید، کاربردی و سبک برای تبدیل فرمت‌های ویدیویی به همدیگر است. همانطور که می‌دانید، در دنیای دیجیتال امروزه شمار بسیاری از فرمت‌های مالتی مدیا وجود دارند که در هنگام کپی و انتقال این فایل‌ها به سیستم و یا دیوایس‌های دیگر، لازم است که از سازگاری یا امکان پخش آن در دیوایس مقصد اطمینان حاصل کنیم. به منظور حل این مشکل و برآورده کردن نیاز کاربران، نرم افزارهای مبدل معرفی و عرضه شدند. این روزها، کاربر می‌ـواند به انتخاب خود هر نوع مبدلی را برای تبدیل کردن فرمت‌های صوتی یا تصویری خود استفاده کند. در این مطلب، یک مبدل رایگان ویدیویی را برای شما آماده کرده‌ایم که از طیف گسترده‌‌ی فرمت‌ها بدین منظور پشتیبانی دارد.

این نرم افزار به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید بسته به نیاز خود، فایل‌های ویدیویی را به دیگر فرمت‌های موجود تبدیل کرده و یا اینکه ویرایش‌های ابتدایی را بر روی ویدیوها اعمال کنید. به طور کلی این نرم افزار دارای قابلیت‌هایی است که می‌توانید برای رفع نیازهای مرسومی همچون تبدیل فرمت، استخراج فایل صوتی از ویدیو، رایت دیسک‌های CD/DVD/Blu-ray، انجام ویرایش‌های ابتدایی و … از آن استفاده کنید و از این امکانات، نهایت بهره را داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Glorylogic Video Shaper را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Glorylogic Video Shaper :

– پشتیبانی از فرمت‌های ویدیویی AVI, MOV, MKV, WMV, VCD, DVD, MP4

– سازگاری با فرمت‌های صوتی MP3, WAV, OGG, FLAC, WMA و …

– امکان رایت دیسک‌های CD/DVD/Blu-ray و …

– امکان پیش‌نمایش ویدیوها و ثبت اسکرین‌شات از آن‌ها

– قابلیت پردازش گروهی فایل‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Glorylogic Video Shaper.cover1  300x246 - دانلود Glorylogic Video Shaper 5.5 - مبدل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی Glorylogic Video Shaper.cover2  300x247 - دانلود Glorylogic Video Shaper 5.5 - مبدل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 20.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR