دانلود Auto Presentation Switcher 2.1.0.15 – سوئیچ آسان و سریع بین ارائه‌های بصری

دانلود Auto Presentation Switcher 2.1.0.15 - سوئیچ آسان و سریع بین ارائه‌های بصری

 

دانلود Auto Presentation Switcher

| سوئیچ آسان و سریع بین ارائه‌های بصری |

 

Auto Presentation Switcher 2.1.0.15 نام یک بسته نرم افزاری جدید، قدرتمند و کاربردی به منظور مدیریت آسان و سریع محتوای در حال ارائه در جلسات، سیمنارها و … است. با این برنامه، شما با سهولت و سادگی بسیار می‌توانید هرگونه محتوای PowerPoint, Keynote, PDF را به سادگی مدیریت و به سادگی چند کلیک آن‌ها را به جای یکدیگر نمایش دهید. این نرم افزار برای شما امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید در زمان‌های مشخص، بین محتواهای در حال نمایش برای مخاطبان سوئیچ کرده و سریعا محتوای بصری دلخواه را جایگزین کنید. این نرم افزار، یک گزینه‌ی کاربردی و ساده برای استفاده در جلسات کاری، سمینارها، جلسات دفاع مربوط به پایان‌نامه و … است. در واقع اگر که موضوع صحبت یا ارائه‌ی شما شامل چند فایل ارائه‌ی مختلف باشد، با این نرم افزار می‌تواند جابه‌جایی در بین آن‌ها را با سهولت بیشتری انجام دهید.

در مراسم‌ها و رویدادهایی که با ارائه‌های بصری سر و کار دارند، کنترل و مدیریت ارائه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در زمانی که شما بخواهید در بین این محتوا سوئیچ کنید، ابزاری که قادر باشد این کار را با سهولت و سرعت بیشتری انجام دهد، می‌تواند یک مزیت مهم به شمار رود. در واقع با استفاده از این نرم افزار جدید و کاربردی، نیازی به جستجوی دستی فایل و اجرای آن نخواهید داشت؛ در واقع تنها کافی‌ست که چند فایل مختلف برای ارائه را در این برنامه آماده کنید تا در ادامه صرفا با یک کلیک قادر باشید در بین آن‌ها سوئیچ کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Auto Presentation Switcher را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Auto Presentation Switcher :

امکان استفاده از کلیدهای شرتکات برای جابه‌جایی سریع و بی‌وقفه در بین ارائه‌های بصری

– پشتیبانی از فایل‌های Keynote, PowerPoint, PDF

– امکان فریز کردن یک اسلاید در صورت ورود به بخش ویرایش آن

– مناسب برای رویدادهای بزرگ و سخنرانی‌ها

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Auto Presentation Switcher.cover1  300x195 - دانلود Auto Presentation Switcher 2.1.0.15 - سوئیچ آسان و سریع بین ارائه‌های بصری Auto Presentation Switcher.cover2  300x169 - دانلود Auto Presentation Switcher 2.1.0.15 - سوئیچ آسان و سریع بین ارائه‌های بصری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR