دانلود Microsoft SQL Server 2022 Enterprise Edition – مایکروسافت اس‌کیو‌ال سرور 2022

دانلود Microsoft SQL Server 2022 Enterprise Edition - مایکروسافت اس‌کیو‌ال سرور 2022

 

دانلود Microsoft SQL Server 2022

| مایکروسافت اس‌کیو‌ال سرور 2022 |

 

Microsoft SQL Server 2022 Enterprise Edition تازه‌ترین نسخه از سیستم پایگاه داده‌ای مایکروسافت است که در این مطلب از سایت یاس دانلود، تازه‌ترین نسخه‌ی آن را در دسترس شما عزیزان قرار می‌دهیم. مایکروسافت اس‌کیو‌ال سرور، یک سیستم پایگاه داده‌ای از نوع رابطه‌ای است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه و پشتیبانی می‌شود. به عنوان یک سرور دیتابیس، این نرم افزار در واقع یک محصول نرم افزاری است که کارکرد اصلی آن، ذخیره و بازیابی دیتای مورد نیاز اپلیکیشن‌های مختلف است. به عنوان مثال، امروزه بسیاری از اپلیکیشن‌های موبایل، وب‌سایت‌های اینترنتی و پلتفرم‌های آنلاین در ارتباط با سیستم‌های پایگاه داده‌ای کار می‌کنند. اس‌کیو‌ال سرور به عنوان یکی از قدیمی‌ترین سیستم‌های پایگاه داده‌ای رابطه‌ای، توانسته سهم قابل توجه بازار را توسط کاربران مختلف به خود اختصاص دهد. به مانند دیگر محصولات مایکروسافت، اس‌کیو‌ال سرور هم آپدیت‌های مداوم را به همراه جدیدترین ویژگی‌ها دریافت می‌کند که این بار، شاهد انتشار نسخه 2022 این محصول نرم افزاری قدرتمند هستیم.

اولین نسخه از مایکروسافت اس‌کیو‌ال سرور، در سال 1989 معرفی و انتشار یافت. اکنون که بیش از دو دهه از معرفی این سیستم گذشته، شاهد اضافه شدن قابلیت‌هایی جامع و پیشرفته به این سیستم هستیم که در ادامه به تشریح آن پرداخته خواهد شد. SQL Server 2022، مدرن‌ترین پلتفرم مدیریت دیتا را در بین رقبا به شما ارائه می‌کند تا بتوانید با استفاده از قابلیت‌های آن، کسب و کار خود را متحول کنید. نسخه 2022 این سرویس، به طور پیش‌فرض از Acure پشتیبانی داشته و پرفرمنس و امنیت بسیار بالایی در نگهداری، ذخیره و بازیابی داده‌ها دارد. این روزها که داده‌ها نقش بسیار مهمی را در موفقیت یک سازمان یا کسب و کار ایفا می‌کنند، استفاده از سیستم‌های پایگاه داده‌ای به شما فرصتی می‌دهند که بتوانید داده‌ها را در نهایت امنیت ذخیره و در هر زمان بتوانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. اگر که شما نیز به دنبال جدیدترین نسخه از سیستم پایگاه داده‌ای SQL Server هستید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا این بسته‌ی پیشرفته را از ادامه‌ی مطلب دانلود کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Microsoft SQL Server 2022 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Microsoft SQL Server 2022 :

– امکان مدیریت، ذخیره و بازیابی دیتا در قالب یک سیستم امن و سریع

– پشتیبانی از زبان T-SQL به منظور ذخیره و بازیابی داده‌ها

– دارا بودن ابزارهایی قدرتمند و پیشرفته برای استفاده از زبان R / Python در یادگیری ماشین با استفاده از داده‌ها

– امکانات گسترده در زمینه‌ی ساخت گزارشات مفید و کاربردی

– مجهز بودن به امکانات جامع برای Data Import, Data Integration, Data Warehousing و …

– سازگاری کامل با Azure

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Microsoft SQL Server 2022.cover1  300x168 - دانلود Microsoft SQL Server 2022 Enterprise Edition - مایکروسافت اس‌کیو‌ال سرور 2022 Microsoft SQL Server 2022.cover2  300x264 - دانلود Microsoft SQL Server 2022 Enterprise Edition - مایکروسافت اس‌کیو‌ال سرور 2022

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR