دانلود بلو بانک 1.10.0.47 – خدمات بانکی کاملا آنلاین برای اندروید

دانلود بلو بانک، بانک ولی دوست داشتنی برای اندروید

 

دانلود بلو بانک برای اندروید

| بلو بانک، خدمات بانکی کاملا آنلاین برای اندروید |

 

بلو بانک 1.10.0.47، بانک ولی دوست داشتنی نام یک اپلیکیشن بانکی محبوب و پرطرفدار است که به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید تمام فرآیندهای بانکی را در فضای دیجیتال و آنلاین انجام دهید. به زبان ساده‌تر، بلو یک بانک همیشه آنلاین و همراه برای شماست. بلوبانک، بر اساس قوانین و دستورالعمل‌های بانک مرکزی، شورای پول و اعتبار و مجوزهای قانونی فراهم می‌کند. بلوبانک همه‌ی سپرده‌های مشتریان را طی تفاهم‌نامه‌ای نزد بانک سامان نگهداری کرده و ضامن نقدشوندگی آن «صندوق ضمانت سپرده‌های بانک مرکزی» است. مزیت خیلی خوب بلوبانک، امکان افتتاح حساب بدون کارمزد است. در واقع در این بانک دیجیتالی، افتتاح حساب برای شما کاملا رایگان است و نیازی به پرداخت کارمزد نیست. در واقع برای باز کردن حساب در بلوبانک، حتی نیازی هم به حداقل موجود نیست؛ حتی یک ریال! اگر که شما هم از دارندگان یکی از کارت‌های بلوبانک هستید، لازم است که همواره آخرین نسخه آن را بر روی دستگاه‌ اندرویدی خودتان نصب کرده باشید. در این مطلب، بلوبانک (آخرین ورژن) را برای شما کاربران عزیز آماده‌ی دانلود کرده‌ایم.

مدتی قبل با شیوع ویروس کرونا، استفاده از خدمات غیرحضوری در سیستم بانکداری کور اهمیت و ضرورت بسیاری پیدا کرد. در همین راستا، استارتاپ‌های جدیدی شروع به شکل‌گیری کردند که یکی از آن‌ها بلو بانک بود؛ یک بانک مجازی جزء نئوبانک‌ها که از اواخر سال 1398 شمسی شروع به فعالیت در سیستم بانکداری ایران نمود. استفاده از خدمات بلو بانک به صورت 24 ساعته و غیرحضوری امکان‌پذیر است. با ثبت نام در بلو بانک، به سرعت می‌توانید نسخه فیزیکی کارت خود را در یکی از رنگ‌های آبی، سبز یا قرمز به صورت رایگان در آدرس محل زندگی خود بین 5 الی 10 روز کاری دریافت کنید. بلو بانک، به شما امکانی می‌دهد که با سرعت و سازگاری بسیار بالا، حساب بانکی خود را ایجاد و بدون پرداخت یک ریال به عنوان حداقل موجودی،‌ به این سیستم وارد شوید. در ادامه، شما می‌توانید از انواع خدمات محبوب بلوبانک نظیر استفاده از خدمات شتاب بانک مرکزی، دریافت و فعال‌سازی آنلاین رمزهای کارت، مسدود کردن کارت از طریق اپ، انتقال هوشمند پول، خرید اینترنتی و … بهره‌مند شوید.  هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار بلوبانک برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار بلو بانک:

– امکان افتتاح آنلاین حساب

– قابلیت برداشت و پرداخت با سرعت بالا

– امکان صدور انواع کارت

– قابلیت دریافت رایگان بلوبانک (نسخه فیزیکی) در سه رنگ سبز، آبی و قرمز

– امکان انتقال وجه به حساب‌های داخلی/خارجی

– امکان فعال و غیرفعال‌سازی رمزهای کارت از طریق اینترنت و بدون نیاز به مراجعه به بانک

– ارائه خدمات بیمه به صورت غیرحضوری

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

blubank1 69x150 - دانلود بلو بانک 1.10.0.47 - خدمات بانکی کاملا آنلاین برای اندروید blubank2 69x150 - دانلود بلو بانک 1.10.0.47 - خدمات بانکی کاملا آنلاین برای اندروید blubank3 69x150 - دانلود بلو بانک 1.10.0.47 - خدمات بانکی کاملا آنلاین برای اندروید blubank4 69x150 - دانلود بلو بانک 1.10.0.47 - خدمات بانکی کاملا آنلاین برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 54.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR