دانلود Windows Doctor 3.0.0.0 + Portable – نرم افزار رفع مشکلات ویندوز

دانلود Windows Doctor + Portable - نرم افزار رفع مشکلات ویندوز

 دانلود Windows Doctor

 

Windows Doctor 3.0.0.0 + Portable نرم افزاری کاربردی برای رفع مشکلات و به اصطلاح بیماری های ویندوز می باشد که توسط تیم برنامه نویسی Sunny Digits تولید و عرضه شده است . شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از گذشت مدتی ، عملکرد ویندوزتان دچار مشکل شده و کارایی خود را از دست داده باشد . در این صورت بسیاری از کاربران به سراغ تعویض ویندوز میروند که راه حل پر دردسر و وقت گیری می باشد . اما ما میخواهیم راه حل بهتری را به شما معرفی کنیم و آن هم استفاده از برنامه Windows Doctor می باشد که میتواند مشکلات ویندوز شما را تنها با چند کلیک ساده برطرف نماید .

نرم افزار Windows Doctor با بهینه سازی بخش های مخلتف ویندوز از جمله بوت ، ریجستری ، فضا رام و … سرعت لود و عملکرد ویندوز را بالا برده و امکان پردازش سریع تر و مطلوب تر را برای کاربرانش به ارمغان می آورد . از دیگر ویژگی های مثبت نرم افزار می توان به قابلیت آنالیز امنیتی ویندوز اشاره کرد که به کمک این ویژگی می توانید آسیب پذیری های موجود در قسمت های مختلف ویندوز را برطرف نموده و در حقیقت امنیت سیستم خود را در مقابل نفوذ بد افزار ها و ویروس ها بالا ببرید . نرم افزار رفع مشکلات ویندوز Windows Doctor ویژگی های متعددی دارد که آن را به یک ابزار کاربردی تبدیل کرده است .

 

 

 

برخی از ویژگی های  نرم افزار Windows Doctor :

–   بررسی سطح امنیت ویندوز و از بین بردن حفره های امنیتی آن
–   پاکسازی کامل و بدون نقص رجیستری
–   حذف اطلاعات زائد هارد دیسک و افزایش فضای آن
–   بهینه سازی عملکرد رم و پردازنده ی سیستم
–   مدیریت پردازش های در حال اجرا و مرتب کردن آن ها بر اساس نیاز به آن
–   سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
–   و …

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7 + 17 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR