دانلود Directory Lister Pro 2.42 Enterprise – نرم افزار مدیریت سریع فایل ها و فولدر ها

دانلود Directory Lister Pro 2.42 Enterprise - نرم افزار مدیریت سریع فایل ها و فولدر ها

 

دانلود Directory Lister

| نرم افزار مدیریت سریع فایل ها و فولدر ها |

 

Directory Lister Pro 2.42 Enterprise به شما کمک می کند تا محتویات فولدر های موجود در هارد دیسک رایانه خود را لیست کرده، مشاهده، ارسال (از طریق ایمیل)، ویرایش، ذخیره (بر روی دیسک های مختلف، فلش مموری، شبکه و هارد دیسک) و یا حتی چاپ کنید. لیست ایجاد شده می تواند به صورت HTML، متن، Microsoft Excel، فرمت CSV و یا مستقیما در یک پایگاه داده ذخیره شود. این برتامه همچنین می تواند در Windows Explorer ادغام شود بنابراین برای تولید لیست حرفه ای حتی نیازی به باز کردن این برنامه ندارید. برای لیست های خودکار، رابط خط فرمان نیز پشتیبانی می شود. وقتی یک لیست از محتویات یک فولدر نمایش داده می شود می توانید اطلاعات استاندارد فایل ها مانند نام پرونده، پسوند، نوع، مالک و در مور فایل های اجرایی (EXE، DLL و OCX) علاوه بر اطلاعات استاندارد، جزئیات بیشتری مانند نسخه پرونده، توضیحات و شرکت سازنده را مشاهده کنید.

برنامه Directory Lister همچنین ویژگی های فایل های چندرسانه ای (MP3، AVI، WAV، JPG، GIF، BMP و…) از جمله عنوان، نام هنرمند، نام آلبوم، ژانر، فرمت، تعداد بیت در هر پیکسل، فریم در ثانیه، فرمت صوتی و… را می تواند لیست کند. در مورد فایل های Microsoft Office و Open Office می توانید عنوان سند، نویسنده، کلمات کلیدی و… را ببینید بدون اینکه نیاز باشد این پرونده ها را یکی پس از دیگری باز کنید. برای هر پرونده و فولدر نیز می توانید شماره هش CRC32، MD5، SHA-1، SHA-256، SHA-512 و Whirlpool را بدست آورید و به این شکل می توانید مطمئن شوید که پرونده دستکاری نشده است.

 

 

 

ویژگی های Directory Lister:

– ادغام کامل با Windows Explorer
– نمایش سریع و کامل محتویات درون فولدر ها همراه با جزئیات (نام، تاریخ ایجاد و آخرین تغییر، پسوند، توضیحات و…)
– مرتب سازی خودکار فایل ها و پوشه ها
– امکان فیلتر نتایج
– توانایی یافتن فایل هایی که بیشترین حجم از حافظه را اشغال کرده اند
– سازگار با ویندوز 7، 8، 8.1، 10، ویندوز سرور 2012، 2016 و 2019 (نسخه های 32 و 64 بیتی)

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Directory Lister Pro 2.42 Enterprise - نرم افزار مدیریت سریع فایل ها و فولدر ها



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب و محتویات فولدر Crack را در محل نصب آن کپی کنید
– در ویندوز 8 علاوه بر فولدر Crack محتویات فولدر Loader را نیز در محل نصب کپی و فایل DirListerPro_Loader.exe را اجرا کنید
– فولدر Crack و Loader در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارند

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR