دانلود Prima BG Remover 1.0.1 – نرم افزار حذف پس‌زمینه تصاویر

دانلود Prima BG Remover 1.0.1 - نرم افزار حذف پس‌زمینه تصاویر

 

دانلود Prima BG Remover

| نرم افزار حذف پس‌زمینه تصاویر |

 

Prima BG Remover 1.0.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید، قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه‌ی حذف کردن پس‌زمینه‌ی تصاویر است که به کمک آن، کاربر می‌تواند بک‌گراند عکس‌های خود را طی چند کلیک ساده حذف نماید. این برنامه، مناسب با نیاز افرادی است که می‌خواهند با سلیقه خود، اشخاص و یا اشیای مورد نظر را از پس‌زمینه‌ی واقعی آن جدا کرده و آن را در یک بک‌گراند جدید قرار دهند. استفاده از نرم افزارهای گرافیکی پیشرفته مانند فتوشاپ در این زمینه می‌تواند بسیار کاربردی و مفید باشد؛ اما با توجه به پیچیدگی کارکرد این برنامه‌ها، برخی ترجیح می‌دهند که در صورت امکان از یک ابزار جایگزین برای چنین کاری استفاده کنند.

نرم افزاری که در اینجا برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده کرده‌ایم، راهکاری است که می‌تواند تنها با یک کلیک بک‌گراند تصاویر را برای شما از بین ببرد. در واقع اگر احتیاج دارید که پس‌زمینه‌ی عکس‌های خود را حذف کرده و شخص یا شیء مورد نظر را در پس‌زمینه‌ای جدید قرار دهید، این برنامه می‌تواند تا حد زیادی برای شما پرکاربرد باشد. این نرم افزار می‌تواند آبجکت مورد نظر شما از تصاویر را جدا کرده و خروجی را در قالب یک تصویر فاقد پس‌زمینه در فرمت پی‌ان‌جی (PNG) برایتان ذخیره کند. کل فرآیند این برنامه به صورت خودکار بوده و طرز کار با آن ساده و آسان است. هم اکنون می توانید نرم افزار Prima BG Remover را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Prima BG Remover :

– امکان حذف بک‌گراند تصاویر با یک کلیک

– عدم نیاز به اینترنت و کارکرد کاملا خودکار

– امکان تشخیص آسان و هوشمندانه‌ی بک‌گراند تصاویر

– مجهز بودن به محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Prima BG Remover.cover1  300x231 - دانلود Prima BG Remover 1.0.1 - نرم افزار حذف پس‌زمینه تصاویر Prima BG Remover.cover2  300x114 - دانلود Prima BG Remover 1.0.1 - نرم افزار حذف پس‌زمینه تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 274 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR