دانلود Kodi 19.4 x86/x64 – نرم افزار استریم (آنلاین) محتوای رسانه ای

دانلود Kodi 19.4 x86/x64 - نرم افزار استریم (آنلاین) محتوای رسانه ای

 

دانلود Kodi

| نرم افزار استریم (آنلاین) محتوای رسانه ای |

 

Kodi 19.4 x86/x64 کودی؛ پلتفرم رایگان و متن باز استریم (آنلاین) محتوای چندرسانه‌ای است که در این مطلب از سایت یاس دانلود، آخرین نسخه آن را برای شما کاربران عزیز آماده‌ی دانلود کرده‌ایم. کودی، که پیش‌تر با نام Xbox Media Center (XBMC) منتشر شده بود، از سال 2014 به بعد عنوان جدیدی به خود گرفت و اکنون به عنوان یکی از پلتفرم‌های محبوب و پرطرفدار استریم آنلاین به شمار می‌رود. به طور کلی، کودی بر روی چند سیستم‌عامل و پلتفرم نرم افزاری و سخت افزاری مختلف در دسترس است که می‌توان حتی آن را بر روی تلویزیون‌های هوشمند اندرویدی نیز اجرا کرد. با استفاده از کودی، کاربر می‌تواند رسانه‌های استریمی نظیر ویدیوها، موزیک‌ها، پادکست‌ها و … را از شبکه اینترنت ببیند و تماشا کند.

همانطور که گفته شد، کودی تونایی پخش هر نوع رسانه‌ای را دارد و محیط کاربری آن همانند اسمارت تی‌وی‌های ساخت شرکت سامسونگ است. این برنامه، هیچ محتوایی برای پخش ندارد و تنها فایل‌هایی را که به صورت لوکال و یا در شبکه اینترنت وجود دارد را می‌توان در آن تماشا کرد. بنابراین اگر که مجموعه‌ای از فیلم و یا موزیک‌ها را در هارد خود دارید، با استفاده از کودی می‌توانید آن‌ها را به صورت مرتب شده داشته و به دیگر سرویس‌های آنلاین نیز دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Kodi برای کامپیوتر و ویندوز را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Kodi :

– امکان مدیریت انواع محتوای رسانه‌ای در محیطی زیبا و کاربرپسند

– توانایی پخش انواع محتوای ویدیویی و صوتی با کیفیت و دسترسی ساده و آسان

– امکان به نمایش در آوردن مجموعه‌های عکس

– سازگاری با ده‌ها فرمت مختلف چندرسانه‌ای در کیفیت‌های گوناگون

– سازگاری با ده‌ها پلاگین و اسکریپت الحاقی

– امکان نصب پوسته و تغییر در محیط کاربری کودی

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Kodi.cover1  300x169 - دانلود Kodi 19.4 x86/x64 - نرم افزار استریم (آنلاین) محتوای رسانه ای Kodi.cover2  300x180 - دانلود Kodi 19.4 x86/x64 - نرم افزار استریم (آنلاین) محتوای رسانه ای

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 60 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR