دانلود Yamicsoft Windows 11 Manager 1.4.3 x64 + Portable – نرم افزار مدیریت ویندوز 11

دانلود Yamicsoft Windows 11 Manager 1.0.0 x64 - نرم افزار مدیریت ویندوز 11

 

دانلود ‏‏‎ Yamicsoft Windows 11 Manager

| نرم افزار مدیریت ویندوز 11 |

 

Yamicsoft Windows 11 Manager 1.4.3 x64 + Portable نام یک محصول نرم افزاری جدید، قدرتمند و کاربردی است که به طور خاص برای مایکروسافت ویندوز 11 طراحی شده و ده‌ها ابزار مختلف را برای بهبود کارکرد، افزایش سرعت، پاک‌سازی و ترمیم ویندوز 11 در خود دارد. این نرم افزار و مجموعه ابزارهای مفید موجود در آن، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید انتظار یک عملکرد بسیار سریع و بهینه‌تر از ویندوز 11 داشته باشید. در کنار این‌ها، شما می‌توانید با این برنامه، پایداری و امنیت سیستم خود را ارتقا دهید و به طور خاص، ویندوز 11 را شخصی‌سازی و تجربه کاربری خود را بهبود بخشید.

این نرم افزار به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید ریستور پوینت وضعیت فعلی سیستم را به شکل دستی ایجاد و در مواقع مواجهه با شرایط خاص، بتوانید سیستم را به حالت اسبق برگردانید. این نرم افزار اطلاعاتی جامع و دقیق از سیستم و سخت‌افزار به شما نمایش می‌دهد. در کنار این‌ها، شما می‌توانید پردازش‌های در حال اجرا در ویندوز را ببینید و به شکل تخصصی بر کارکرد هریک نظارت داشته باشید و در صورت وقوع مشکل نسبت به حل آن‌ها اقدام کنید. علاوه بر این، نرم افزار فوق می‌تواند با بهینه‌سازی استارت آپ و عملکرد بخش‌های مختلف ویندوز، سرعت کارکرد سیستم را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. شما همچنین می‌توانید سیستم و دیسک خود را برای وجود انواع اطلاعات اضافی بررسی کنید و به راحتی چند کلیک ساده، اقدام به حذف اطلاعات اضافی کنید و با بهینه‌سازی رجیستری، سیستم خود را از هر نظر در وضعیت پایدار نگه دارید.  هم اکنون می توانید نرم افزار Yamicsoft Windows 11 Manager را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Yamicsoft Windows 11 Manager :

– امکان نمایش اطلاعات مفید و کاربردی از سیستم و سخت افزار در نمایی زیبا و کاربرپسند

– قابلیت مشاهده و نظارت بر پردازش‌های در حال اجرا در ویندوز

– قابلیت تشخیص و رفع ایرادات سیستم با یک کلیک

– امکان بهینه‌سازی کارکرد سیستم و مدیریت استارت آپ

– قابلیت اسکن و پاک‌سازی سیستم

– امکان ارتقای سطح امنیت سیستم در برابر خطرات سایبری

– امکان افزایش سرعت اینترنت با اعمال بهینه‌سازی‌ها در بخش شبکه

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Yamicsoft Windows 11 Manager.cover1  300x216 - دانلود Yamicsoft Windows 11 Manager 1.4.3 x64 + Portable - نرم افزار مدیریت ویندوز 11 Yamicsoft Windows 11 Manager.cover2  300x216 - دانلود Yamicsoft Windows 11 Manager 1.4.3 x64 + Portable - نرم افزار مدیریت ویندوز 11

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 23 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR