دانلود Foolcat 21.1 Build 26 x64 – نرم افزار تهیه گزارش و نمایش جزئیات تصاویر

دانلود Foolcat 21.1 Build 26 x64 - نرم افزار تهیه گزارش و نمایش جزئیات تصاویر

 

دانلود Foolcat

| نرم افزار تهیه گزارش و نمایش جزئیات تصاویر |

 

Foolcat 21.1 Build 26 x64 نام یک ابزار قدرتمند و قوی در حوزه گزارش‌گیری از تصاویر و خروجی دوربین‌های عکاسی است که اطلاعاتی جامع در این حوزه را به اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید از متادیتای تصاویر به بهترین شکل ممکن استفاده و از آن گزارش بگیرید. هدف اصلی از توسعه این نرم افزار، تهیه گزارش از اطلاعات موجود در دل تصاویر است. این گزارشات، در قالب یک محیط دارک مد (Dark mode) برای شما به نمایش در می‌آید و حتی اگر نیاز داشته باشید، به راحتی می‌توانید این خروجی را در فرمت PDF و یا پرینت نسخه فیزیکی هم تحویل بگیرید.

این نرم افزار از فرمت‌های RED, BRAW, ARRIRAW, HDE و انواع دیگر فرمت‌های شناخته شده در دوربین‌های حرفه‌ای پشتیبانی کامل دارد. گزارشات ساخته شده توسط این نرم افزار، بسیار قدرتمندتر از یک PDF ثابت است. این خروجی، به طور خودکار متناسب با اندازه صفحه نمایش تغییر مقیاس می‌دهد و به راحتی می‌توانید آن‌ها را در گوشی موبایل، لپ تاپ و تبلت مشاهده کنید. تصور کنید ک به عنوان یک عکاس حرفه‌ای، از خانه بیرون رفته و هر سوژه که در مسیر خود می‌بینید را به ثبت می‌رسانید. در آخر، دسته‌بندی این تصاویر ممکن است کمی برای شما چالش‌برانیز باشد. اما با یک ابزار گزارش‌گیری همچون این برنامه، شما به راحتی می‌توانید مجموعه تصاویر خود را متناسب با متادیتای آن‌ها دسته‌بندی کرده و از آن‌ها گزارش تهیه کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Foolcat را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Foolcat :

– ساخت گزارش از روی کدک‌هایی فاقد امکان پیش‌نمایش همچون RED, BRAW, ARRI و …

– نداشتن محدودیت برای کدک‌های ترکیبی، دیتای سنگین و …

– امکان دسته‌بندی تصاویر موضوعی و گزارش‌گیری از خروجی آن‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Foolcat.cover1  300x223 - دانلود Foolcat 21.1 Build 26 x64 - نرم افزار تهیه گزارش و نمایش جزئیات تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– وارد فولدر Patch (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) شوید
– کد درون فایل Pass.txt را کپی کنید
– فایل Patch.exe را در محل نصب برنامه کپی و اجرا کرده و کدی را که کپی کرده بودید را وارد کنید
– در پنجره باز شده بر روی گزینه Patch کلیک کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 237 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR