دانلود Wise Registry Cleaner Pro 11.1.1.715 – بهینه سازی رجیستری

دانلود Wise Registry Cleaner Pro 11.1.1.715 - بهینه سازی رجیستری

 

دانلود Wise Registry Cleaner

 | بهینه سازی رجیستری |

 

Wise Registry Cleaner Pro 11.1.1.715 ابزار رایگانی به منظور پاکسازی رجیستری ویندوز و رفع مشکلات آن می پردازد. این عملیات کمک می کند تا عملکرد و سرعت سیستم بهینه شود و فایل ها و کلیدهای غیرصروری سیستم از بین بروند. این فایل ها همواره مخل سیستم بوده و هیچ ضرورتی برای وجود ندارند اما با حذف آنها سرعت سیستم به صورت قابل توجهی افزایش خواهد یافت. Wise Registry Cleaner با دارا بودن یک اسکنر بسیار قدرتمند و حرفه ای ، رجیستری سیستم عامل ویندوز را به طور کامل مورد بررسی قرار می دهد و مشکلات احتمالی را کشف و آنان را تعمیر میکند.

Wise Registry Cleaner می تواند ضمن پاک سازی کلیدهای بی استفاده و اضافه در رجیستری ویندوز ، سرعت کامپیوتر را تا حد قابل ملاحظه ای افزایش دهد ، همچنین از سایر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان بک آپ گیری از کلیدها اشاره کرد. بعد از پاکسازی رجیستری با عملیاتی دیگر به دیفرگ قسمت های مختلف پرداخته و فضاهارا نیز آزاد می کند. در واقع با این کار دوباره تمامی اطلاعات سرجای اصلی خود قرار خواهند گرفت. هم اکنون می توانید نرم افزار Wise Registry Cleaner را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Wise Registry Cleaner :

–  پاکسازی کامل ریجیستری

–  امکان شناسایی فایل ها و کلیدهای غیرضروری و حذف آنها

–  افزایش عملکرد و سرعت سیستم

–  امکان دیفرگ بخش های حساس

– و…

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Wise Registry Cleaner Pro.cover1  300x205 - دانلود Wise Registry Cleaner Pro 11.1.1.715 - بهینه سازی رجیستری Wise Registry Cleaner Pro.cover2  300x205 - دانلود Wise Registry Cleaner Pro 11.1.1.715 - بهینه سازی رجیستری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6.06 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR