دانلود BioSolvetIT Seesar 13.0.3 x64 – نرم افزار مطالعه و توسعه در صنعت‌ داروسازی

دانلود BioSolvetIT Seesar 13.0.3 x64 - نرم افزار مطالعه و توسعه در صنعت‌ داروسازی

 

دانلود BioSolvetIT Seesar

| نرم افزار مطالعه و توسعه در صنعت‌ داروسازی |

 

BioSolvetIT Seesar 13.0.3 x64 نام یک راهکار نرم افزاری جدید، قدرتمند و کاربردی در زمینه‌ی طراحی و توسعه در صنعت داروسازی است. این برنامه در واقع یک ابزار انعطاف‌پذیر و پرامکانات در حوزه‌ی طراحی دارو و روش‌های درمانی است. این نرم افزار کلیه مراحل مورد نیاز در فرآیند مطالعه، طراحی و توسعه در صنعت داروسازی را در خود دارد و متخصصین این حوزه می‌توانند از این ابزار نهایت استفاده را داشته باشند.

این نرم افزار، تمامی مراحل فرآیند تحقیق و توسعه در حوزه داروسازی را برای شما پوشش می‌دهد. از غربالگری مجازی گرفته تا طراحی پیشرفته داروها در محیط بصری که همه این‌ها قدم به قدم شما را در طراحی تا تولید همراهی می‌کنند. با این ابزار، شما می‌توانید ترکیبات خود را مدیریت و ساختارهای هدف را حفظ کنید. این برنامه یک ابزار پیشرفته و قوی برای شبیه‌سازی و ارزیابی مواد مرکب-ترکیبات مولکولی و اتمی است که با دارا بودن ابزارهای پیشرفته و جامع، شما را در فرآیند طراحی ساختارهای دارویی به شکلی نزدیک به واقعیت همراهی می‌کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار BioSolvetIT Seesar را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار BioSolvetIT Seesar :

– دارا بودن سرعت بالا در طراحی و انجام محاسبات علمی پیشرفته

– امکان طراحی‌های پیشرفته‌ صنعت داروسازی در محیط گرافیکی ساده و قابل درک

– دارا بودن راهنمای قدم به قدم و همراهی کاربر در امر طراحی

– اکان استفاده از آیتم‌های از پیش موجود برای طراحی با قابلیت جستجو در پایگاه داده عظیم نرم افزار

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

BioSolveIT Seesar.cover1  300x238 - دانلود BioSolvetIT Seesar 13.0.3 x64 - نرم افزار مطالعه و توسعه در صنعت‌ داروسازی BioSolveIT Seesar.cover2  300x148 - دانلود BioSolvetIT Seesar 13.0.3 x64 - نرم افزار مطالعه و توسعه در صنعت‌ داروسازی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 137 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR