دانلود بازی Football Club Simulator 21 برای PC

دانلود بازی Football Club Simulator 20 برای PC

 

دانلود بازی Football Club Simulator 21 برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز باشگاه فوتبال 2020 |

| نسخه SKIDROW |

 

بروزرسانی در تاریخ 1400/03/08: نسخه جدید Football Club Simulator 21-SKIDROW به همراه تمامی DLCها جایگزین شد…

Football Club Simulator 21 بازی جدیدی در سبک ورزشی می باشد که در سال 2021 توسط FX Game Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. با شما هستیم در معرفی جدیدترین نسخه از سری بازی‌های محبوب و پرطرفدار شبیه‌ساز فوتبال که در آن، می‌ـوانید خود را وارد عرصه سرمربی‌گری فوتبال کنید! تماشای فوتبال از تلویزیون و کارشناسی از راه دور را به فراموشی بسپارید! زیرا که این بار قرار است که به عنوان یک سرمربی واقعی در یک باشگاه فوتبالی نقش‌آفرینی کنید. بدون شک، این وظیفه سخت و دشوار، نیازمند مهارت و استراتژی مناسبی است که تنها یک سرمربی کارکشته و با تجربه در دنیای فوتبال می‌تواند با موفقیت از پس آن بر بیاید. در این بازی کامپیوتری، فرصتی برای شما مهیاست تا بتوانید تجربه و توان مدیریتی خود را در زمینه هدایت یک تیم باشگاهی نشان داده و برای کسب مقام قهرمانی رقابت‌ها تلاش کنید.

در این بازی، کلیه تصمیمات مرتبط با باشگاه و موفقیت بازیکنان به شما بستگی دارد. برای مثال، این شما هستید که تعیین می‌کنید در هر بازی، کدام یک از افراد در ترکیب اصلی حضور داشته و کدام یک به عنوان یار تعویضی به میدان بروند. تصمیم‌گیری در رابطه با فصل نقل و انتقالات، تعیین لیست خروجی تیم و بازیکنان مد نظر برای جذب در فصل جدید و … از جمله تصمیماتی است که در بازی با آنان سر و کار خواهید داشت. یک سرمربی موفق، فردی است که بتواند در چالش‌ها و روزهای بحرانی، استرس را در تیم کنترل کرده و فشار را از روی بازیکنان با تصمیماتی که می‌گیرد خارج کند. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که شما هم علاقه‌مند به نمایش مهارت خود در این زمینه هستید، فرصت تجربه این بازی جذاب و مهیج را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Football Club Simulator 21 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Football Club Simulator 191 300x169 - دانلود بازی Football Club Simulator 21 برای PC Football Club Simulator 192 300x169 - دانلود بازی Football Club Simulator 21 برای PC

 

Football Club Simulator 193 300x169 - دانلود بازی Football Club Simulator 21 برای PC Football Club Simulator 194 300x169 - دانلود بازی Football Club Simulator 21 برای PC

 

Football Club Simulator 195 300x169 - دانلود بازی Football Club Simulator 21 برای PC Football Club Simulator 196 300x169 - دانلود بازی Football Club Simulator 21 برای PC

 

تریلر بازی Football Club Simulator 21 :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: XP (SP3)/Vista (SP1)/Win 7/Win 8-8.1/Win 10
Processor: Intel Pentium 4 3.2 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Ati Radeon X700/ Nvidia Geforce 6600 – 256 MB
DirectX: Version 9.0c
Storage: 650 MB Available Space

سیستم پیشنهادی :

OS: Win 7/Win 8-8.1/Win 10
Processor: Intel Core 2 CPU 2.7 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GT 220/Ati radeon 5450 – 512 MB
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 2.81 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR