دانلود MyBusinessCatalog Platinum 18.4.3.3678 – نرم افزار ساخت کاتالوگ‌های تجاری

دانلود MyBusinessCatalog Platinum 18.4.3.3678 - نرم افزار ساخت کاتالوگ‌های تجاری

 

دانلود MyBusinessCatalog

| نرم افزار ساخت کاتالوگ‌های تجاری |

 

MyBusinessCatalog Platinum 18.4.3.3678 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی به منظور ساخت کاتالوگ محصولات تجاری شماست. با این برنامه شما به سرعت می‌توانید کاتالوگ و لیست قیمت محصول خود را برای معرفی و عرضه به بازار آماده کنید و با سهولت بسیار طرح نهایی خود را به مرحله چاپ و تولید برسانید. این برنامه، یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای تولید کاتالوگ محصولات است که بدون نیاز به طراح و یا متخصص در این زمینه می‌توانید آن را طراحی و تولید کنید. با این نرم افزار شما بدون نیاز به صرف هزینه‌های بالا و اتلاف زمان می‌توانید کاتالوگ محصولات خود را طراحی کنید و آن را متناسب با نیاز خود شخصی‌سازی کنید.

همانطور که می‌دانید، برای معرفی و ارائه یک محصول جدید به بازار، لازم است که مشتریان شما بتوانند در ابتدا کاتالوگ معرفی محصول را ببینند. اگر که شما قصد ندارید برای طراحی و تولید کاتالوگ هزینه کنید، شاید خودتان هم بتوانید یک کاتالوگ حرفه‌ای را بسازید! اپلیکیشن جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، راهکاری برای طراحی کاتالوگ به صورت حرفه‌ای است که به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید بدون نیاز به صرف هزینه و اتلاف زمان، سریعا کاتالوگ محصولات خود را به همراه لیست قیمت طراحی کنید. امکان درج محصولات، قیمت، عکس، درج توضیحات برای هر آیتم و … از مهم‌ترین خصوصیات طراحی کاتالوگ در این نرم افزار است که امیدواریم برای شما مفید واقع شود. هم اکنون می توانید نرم افزار NiceScaler را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MyBusinessCatalog :

– امکان طراحی کاتالوگ محصولات به همراه عکس، لیست قیمت، توضیحات و …

– مناسب برای ساخت کاتالوگ‌هایی برای ارائه لیست محصول به مشتریان

– امکان صرفه‌جویی در هزینه و زمان برای ساخت کاتالوگ معرفی محصول و کالا

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MyBusinessCatalog.cover1  300x213 - دانلود MyBusinessCatalog Platinum 18.4.3.3678 - نرم افزار ساخت کاتالوگ‌های تجاری MyBusinessCatalog.cover2  300x186 - دانلود MyBusinessCatalog Platinum 18.4.3.3678 - نرم افزار ساخت کاتالوگ‌های تجاری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 69.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR