دانلود بازی Truck Driver 3D Offroad 1.13 – رانندگی در جاده های خاکی برای اندروید + بی نهایت

دانلود بازی Truck Driver 3D Offroad 1.12 - رانندگی در جاده های خاکی برای اندروید

 

دانلود بازی Truck Driver 3D Offroad برای اندروید

| بازی رانندگی در جاده های خاکی برای اندروید + بی نهایت |

 

Truck Driver 3D Offroad 1.12 نام یکی از بهترین عناوین سری بازی های رانندگی وسایل نقلیه سنگین، در جاده های خاکی است. آیا برای آنکه در رانندگی مسیرهایی سخت و پر پیچ و خم، به یک فرد با تجربه تبدیل شوید آمادگی کافی دارید؟ آیا برای تجربه یک رانندگی هیجان انگیز و نزدیک به واقعیت آماده هستید؟ پس شما عاشق Truck Driver 3D Offroad خواهید شد ! این بازی یکی از بهترین عناوین سری بازی های شبیه سازی رانندگی وسایل نقلیه سنگین در جاده هایی خاکی و جنگلی است که با شبیه سازی دقیق محیط به صورت 3 بعدی، محیط گرافیکی واقع گرایانه و … توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده است.

در این بازی تعداد 5 محیط مختلف با ویژگی های منحصر به فرد تعبیه شده اند که مهارت های رانندگی را در شما به چالش وا می دارند، جاده هایی با قابلیت رانندگی بسیار سخت و بسیار باریک که مهارت دقت در رانندگی را در شما به آزمایش می گذارند، تعداد 5 نوع کامیون مختلف با 10 تریلر متفاوت، شبیه سازی دقیق وضعیت آب و هوای داینامیک و … از ایر امکانات این بازی به شمار می روند. هم اکنون می توانید بازی Truck Driver 3D Offroad را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

truck-driver-3d-offroad1 truck-driver-3d-offroad2 truck-driver-3d-offroad3 truck-driver-3d-offroad4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 56 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR