دانلود AquaSoft Stages 12.3.05 x64 – نرم افزار ویرایش و ساخت پروژه های چند رسانه ای

دانلود AquaSoft Stages 12.2.04 x64 - نرم افزار ویرایش و ساخت پروژه های چند رسانه ای

 

دانلود AquaSoft Stages

| نرم افزار ویرایش و ساخت پروژه های چند رسانه ای |

 

AquaSoft Stages 12.3.05 نرم افزاری کاربردی و قدرتمند در زمینه ساخت و ویرایش انواع پروژه‌های مالتی مدیا در دنیای دیجیتال است. همانطور که می‌دانید، در ماورای هر تصویر، فیلم و یا انواع محتویات چند رسانه‌ای دیگر، خاطرات و پیام‌هایی نهفته است که در قالبی مفهومی، به مخاطبین القا می‌شود. از جمله این پروژه‌ها، می‌توان به فیلم‌های خاطره‌انگیزی همچون جشن تولد، جشن‌های فارغ‌التحصیلی، فیلم عروسی، سمینار، رویداد و … اشاره کرد. هرچه این محتوا به شکلی گویا و جامع‌تر ساخته شده باشند، پیام و حس و حال مربوطه نیز به شکلی صحیح‌تر به اطلاع مخاطبین خواهد رسید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته‌ایم، به شما کمک می‌کند تا با بهره‌گیری از انواع فایل‌های مالتی مدیای خود، بتوانید پروژ‌ه‌هایی بی‌نظیر را خلق کنید.

این نرم افزار ضمن پشتیبانی کامل از انواع فرمت‌های دیجیتالی در حوزه مالتی مدیا، کاربر را قادر می‌سازد انواع فایل‌های دلخواه خود را به محیط برنامه وارد کرده و از آن در قالب یک پروژه خلاقانه خروجی بگیرد. به عنوان مثال، کاربر می‌تواند مجموعه تصاویر هنری و یا مناسبتی خود را وارد این برنامه کند و ضمن ترکیب آن با فایل‌های موسیقی و یا کلیپ‌های تصویری، یک پروژه مالتی مدیای زیبا را ایجاد نماید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار AquaSoft Stages را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AquaSoft Stages :

– توانایی ساخت اسلایدشوهای خلاقانه و بسیار زیبا

– پشتیبانی کامل از انواع افکت‌های حرکتی، انیمیشن‌های خلاقانه و …

– سازگاری با انواع مختلفی از فرمت‌های صوتی و تصویری

– پشتیبانی از Keyframes‌ها

– امکان پیش‌نمایش زنده نتیجه پروژه‌ها

– امکان وارد کردن تعداد بی‌نهایتی از انواع فایل‌های صوتی و تصویری

– توانایی ویرایش حرفه‌ای فایل‌های صوتی و تصویری

– امکان تهیه خروجی در قالب فرمت‌‌های با کیفیت و امروزی

– دارا بودن مجموعه قالب‌ها و افکت‌های از پیش حاضر شده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 350 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR