دانلود HS Blacklist Check 1.0.0 – حفاظت از سیستم در برابر بات‌نت‌ها

دانلود HS Blacklist Check 1.0.0 - حفاظت از سیستم در برابر بات‌نت‌ها

 

دانلود HS Blacklist Check

| حفاظت از سیستم در برابر بات‌نت‌ها |

 

HS Blacklist Check 1.0.0 نام یک ابزار جدید، رایگان و ساده به منظور محافظت از سیستم در برابر بات‌نت‌ها و خطر حمله آن‌ها به سیستم است. بات نت (Botnet) یک شبکه‌ی کامپیوتری است که توسط هکرها یا مهاجمان برای اجرای فعالیت‌های مخرب در اینترنت استفاده می‌شود. این شبکه از سیستم‌های کامپیوتری آلوده به نرم‌افزارهای مخرب تشکیل شده و می‌تواند تعداد زیادی از کامپیوترها را در اختیار گرفته و به عنوان یک موجود تکنولوژیکی کنترل شده به وسیله‌ی هکرها عمل کند. امروزه با توجه به افزایش شمار کاربران فعال در شبکه اینترنت، هکرها از هر فرصتی برای نفوذ به سیستم قربانیان استفاده می‌کنند و بات‌نت‌ها، یک راه نفوذ بسیار خطرناک برای این کار به شمار می‌‌روند.

هدف اصلی از ساخت بات نت، انجام حملات کامپیوتری به طور همزمان با استفاده از قدرت گرفته شده از چندین سیستم آلوده است. به عبارت دیگر، هکرها می‌توانند با استفاده از این شبکه‌ی آلوده، به صورت انبوه حملات مختلفی را اجرا کنند که به طور معمول شامل حملات نفوذ به سایت‌ها، حملات تحت بار، حملات انکار سرویس (DDoS)، ارسال اسپم و … می‌شوند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار کوچک و کاربردی را برای شما آماده کرده‌ایم که برای حفاظت از سیستم در برابر حملات بات‌نت‌ها طراحی شده است. این ابزار، با دریافت لیستی از IPهای مخرب و مرتبط به بات‌نت‌ها، به شما امکانی می‌دهد که به یک‌باره همه آن‌ها را مسدود کنید و احتمال اینکه قربانی یکی از انواع بات‌نت‌ها باشید را از بین ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار HS Blacklist Check را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار HS Blacklist Check :

– امکان حفاظت از سیستم در برابر حملات بات‌نت‌ها

– قابلیت مسدود کردن IPهای مرتبط با بات‌نت‌های جدید شامل Dridex, Emotet, TrickBot, QakBot, BazarLoader و …

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

– ارتقای امنیت کاربر در فضای آنلاین

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

HS Blacklist Check.cover1  242x300 - دانلود HS Blacklist Check 1.0.0 - حفاظت از سیستم در برابر بات‌نت‌ها HS Blacklist Check.cover2  242x300 - دانلود HS Blacklist Check 1.0.0 - حفاظت از سیستم در برابر بات‌نت‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 130 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR