دانلود VovSoft CSV to JSON Converter 1.1 – ابزار تبدیل CSV به JSON

دانلود VovSoft CSV to JSON Converter 1.1 - ابزار تبدیل CSV به JSON

 

دانلود VovSoft CSV to JSON Converter

| ابزار تبدیل CSV به JSON |

 

VovSoft CSV to JSON Converter 1.1 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای کاربرانی است که می‌خواهند دیتایی با فرمت CSV را به فمرت JSON تبدیل کنند. اگر که از افراد فعال در حوزه برنامه‌نویسی باشید، احتمالا به خوبی با این دو فرمت آشنا هستید و می‌دانید که عمدتا از این فرمت‌ها برای نگهداری، ایمپورت یا اکسپورت دیتا به پایگاه داده، سیستم‌های نرم افزاری و … استفاده می شود. هریک از این فرمت‌ها بسته به موقعیت مخصوص به خود کاربرد دارند و در اکثر سناریوها، امکان استفاده از یک نوع دیتا برای هردوی این شرایط فراهم نیست. در چنین مواقعی، راهکار پیشنهادی این است که دیتای خود را از فرمت فعلی به فرمت مورد نظر خود تبدیل کنید.

JSON مخففی است برای JavaScript Object Notation که به‌عنوان فرمتی کامپیوتری و قابل خواندن برای انسان جهت ذخیره‌سازی داده‌های شناخته می‌شود. این ساختار داده، معمولا داده‌ها را در قالب آرایه / آبجکت نگهداری می‌کند و عموما در APIها، اپلیکیشن‌های موبایل، وب اپلیکیشن و … از آن استفاده می‌شود. اگر که یک مجموعه داده در فرمت CSV را در اختیار داشته و به دنبال راهی برای تبدیل آن به فرمت JSON هستید، توصیه می‌کنیم این نرم افزار ساده و کاربردی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار VovSoft CSV to JSON Converter را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار VovSoft CSV to JSON Converter :

– امکان تبدیل آسان و سریع CSV به JSON

– سازگاری با فایل‌های سی اس وی در حجم‌های بزرگ

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VovSoft CSV to JSON Converter.cover1  300x167 - دانلود VovSoft CSV to JSON Converter 1.1 - ابزار تبدیل CSV به JSON VovSoft CSV to JSON Converter.cover2  300x167 - دانلود VovSoft CSV to JSON Converter 1.1 - ابزار تبدیل CSV به JSON

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.22 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR